خبرگزاری کار ایران

کارگران فضای سبز شهرداری منجیل:

منتظر هستیم فردا حقوق بگیریم

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۷۳۵

کارگران شهرداری منجیل می‌گویند طبق وعده‌ای که معاونت سیاسی، اجتماعی فرمانداری رودبار به آنها در روز شنبه هفته جاری داده است، منتظر دریافت بخشی از مطالبات معوقه خود هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شهرداری منجیل با بیان اینکه در تجمع روز شنبه (۲۲ تیرماه) کارگران فضای سبز، علی اکبر پورعلی (معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رودبار) وعده پرداخت حداقل بخشی از مطالباتشان را در ۴۸ ساعت آینده داده است، افزود: از روز گذشته کارگران به امید دریافت مطالبات معوقه خود مشغول کار هستند. در عین حال آنها فردا با اتمام ۴۸ ساعت مهلتی که معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری وعده داده است، منتظر عملی شدن وعده پرداخت مطالبات خود هستند.

به گفته آنها، صبح روز شنبه (۲۲ تیر ماه) معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان رودبار در تماس تلفنی با  محمد حیدری (سرپرست اداره کار شهرستان) که در جمع اعتراضی کارگران حضور داشت، از پرداخت بخشی از معوقات مزدی‌مان در ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

کارگران با بیان اینکه حقوق فروردین و اردیبهشت ماه خود را به صورت علی‌الحساب دریافت کرده‌ایم و حقوق خرداد ماه به صورت کامل طلبکاریم، در ادامه افزودند: در عین حال عیدی و سنوات سال ۹۷ کارگران بعد از گذشته حدود چهارماه از سال جاری پرداخت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز