خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در بازدید از شعبه یک تأمین اجتماعی:

لایحه‌ای در راستای نظام لایه‌ای رفاهی تأمین اجتماعی در دولت تدوین شده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۲۸۶

محسنی بندپی گفت: اخیراً در کمیسیون اجتماعی دولت لایحه‌ای تنظیم شده که قرار است نظام تامین اجتماعی چند لایه‌ای رفاهی را مدون کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی (استاندار تهران) در بازدید از شعبه یک تأمین اجتماعی واقع در خیابان فاطمی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی بر اساس قانون مصوب سال ۵۴ به عنوان تشکیلاتی که بتواند امنیت و اطمینان را برای آحاد جامعه فراهم کند، تشکیل شد، اظهار داشت: کیفیت خدمت در شعبه یک تأمین اجتماعی از شرایط مطلوبی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه آقای نوربخش به لحاظ مدیریتی و راهبردی اثرات مهمی بر سازمان تامین اجتماعی کشور گذاشتند، تصریح کرد: ما بیش از ۱۳ میلیون بیمه شده اصلی و ۳ میلیون مستمری‌بگیر داریم که هر دو گروه از حقوق‌بگیرهای متوسط هستند.

وی افزود: خوشبختانه تعهدات درمانی و بیمه‌ای سازمان توانسته رضایت نسبی بیمه‌شدگان را کسب کند. در مجلس و سازمان به لحاظ خرید خدمت تامین اجتماعی شرایط مطلوبی برای بیمه‌شدگان فراهم شده است.

بندپی با تاکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی رضایتمندی بیش از نیمی از جمعیت کشور را به دست آورده است، گفت: در تهران به لحاظ جمعیت و استقرار صنعت واقعاً نسبت به سایر استان‌ها از ویژگی بارزی برخوردار هستیم.

استاندار تهران با بیان اینکه ۲۰ درصد صنایع کشور در استان تهران استقرار دارد، گفت: در زمانه‌ای که با فشارها و تحریم‌ها مواجه هستیم، تعامل همه‌جانبه‌ با تولیدکنندگان بسیار مهم است و این تعامل روز به روز بیشتر می‌شود تا با تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی مواجه نشود.

بندپی با تاکید بر اینکه دولت نتوانسته تعهدات خود را به دلیل مشکلات خود به سازمان پرداخت کند، تصریح کرد: خدمات غیرحضوری مهم‌ترین اقدامی است که اخیرا در سازمان صورت گرفته تا مردم از مشکلات رفت و آمد و آب و هوا متضرر نشوند.

او ادامه داد: این خدمت در تمام بنگاه‌های اقتصادی به فرهنگ تبدیل شده و کار بسیار خوبی است. شرایطی که به اجرای قانون فراهم شود، بسیار خوب است.

وی تصریح کرد: حفظ و ضیانت از حقوق بازنشستگان و بیمه شدگان بسیار اهمیت دارد و نیاز امروز جامعه بشری برخورداری همگان از صندوق‌های بیمه‌ای است.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: اخیراً در کمیسیون اجتماعی دولت لایحه‌ای تنظیم شده که قرار است نظام تامین اجتماعی چند لایه‌ای رفاهی را مدون کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز