خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران کاشی نیلوفر خاتمه یافت/ مسئولان قول پیگیری دادند

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۵۹۴

اعتراض کارگران کاشی نیلوفر در استان خراسان جنوبی که روز گذشته (۲۱ خرداد ماه) نسبت به معوقات مزدی صورت گرفته بود، با وعده‌ پیگیری مسئولان کارخانه خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعتراض کارگران کاشی نیلوفر در حالی خاتمه یافت که همزمان با این اعتراض، کمیسیون کارگری استان با حضور کارگران و کارفرما جلسه‌ای را در محل ساختمان استانداری برگزار کرد. در این جلسه کارفرما وعده پرداخت مطالبات کارگران و سایر مشکلات کارخانه را داده است.

طبق اظهارات کارگران به خبرنگار ما، کارفرمای کارخانه کاشی نیلوفر وعده رسیدگی به مشکلاتمان را داده است. کارگران حدود ۹ ماه مزد معوقه طلبکارند و از نیمه سال ۹۵ تاکنون نیز اضافه‌کاری آنها پرداخت نشده است.

به گفته آنها، طبق وعده‌های داده شد تمامی کارگران با اعتماد به وعده مسئولان و به امید پیگیری مطالبات صنفی‌شان تا حداکثر ۱۰ روز آینده، به کار خود بازگشتند.

ورقانی (مدیر داخلی کارخانه کاشی نیلوفر) نیز گفت: کارگران به دلیل معوق‌ ماندن حقوقشان تجمع کرده بودند و ما از قبل قول پرداخت حقوق را داده بودیم اما کارگران مطمئن نبودند و اعتراض کردند. در جلسه‌ای که در استانداری برگزار شد ما اعلام کردیم که حقوق آنها را هفته آینده پرداخت خواهیم کرد.

وی افزود: قرار است در هر ماه بخشی از معوقات کارگران جبران شود و آنها هر ماه ۲ ماه حقوق می‌گیرند تا معوقات‌شان به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز