خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری طبس سه ماه مزد نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۶۵۰

پرداخت حقوق کارگران شهرداری «طبس» در استان خراسان جنوبی سه ماه به تاخیر افتاده است.

منابع کارگری در شهرداری طبس با اعلام این خبر به ایلنا گفتند: کارگران شاغل در مجموعه‌های شهرداری طبس واقع در استان خراسان جنوبی هنوز دستمزد سه ماهه گذشته خود را دریافت نکرده‌اند.

 این کارگران که تعداد آن‌ها به حدود ۱۷۰ نفر می‌رسد و به صورت قراردادی وشرکتی در بخش خدمات وفضای سبز شهرداری طبس مشغول کارند؛ می‌گویند: مهم‌ترین عامل پرداخت نشدن مزد آن‌ها کمبود نقدینگی و نبود منابع مالی در شهرداری است.

کارگران در ادامه تصریح کردند؛ جدا از موضوع به تاخیر افتادن مطالبات مزدی، شهرداری حق بیمه آن‌ها را به تامین اجتماعی واریز نکرده است.

به گفته آنان، تاخیر در پرداخت حق بیمه آنان باعث شده که اداره تامین اجتماعی طبس در برخی از ماه‌های سال از تمدید وتعویض دفترچه‌های در مانی آنان خوداری کند.

به نقل از کارگران شهرداری طبس بخش دیگری از مطالبات آن‌ها به پرداخت حق اضافه کاری، تعطیل کاری وجمعه کاری مربوط است که از سوی شرکتهای پیمانکاری به کارگران پرداخت نمی‌شود.

این کارگران می‌گویند: در منطقه‌ای محروم و با شرایط سخت، مشغول خدمت رسانی به مردم هستیم؛ اما دولت و مسئولان هیچ فکری به حال ما نمی‌کنند.

به گفته این کارگران، مسئولان شهری طبس ماههاست که می‌گویند برای پرداخت دستمزد کارگران بودجه نداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز