خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران شهرداری کوت عبدالله به معوقات مزدی/ شهردار: بخشی از معوقات را امروز و فردا پرداخت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۷۸۰

منابع خبری در اهواز از اعتراض کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله برای مشخص شدن وضعیت مطالبات معوقه خود خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع کارگری در اهواز گفتند: کارگران فضای سبز کوت عبدالله به دلیل عدم وصول مطالبات معوقه خود به شهرداری معترض هستند. آنها بارها این مطالبه صنفی خود را اعلام کرده و به استانداری خوزستان نیز مراجعه کرده‌اند.

به گفته این کارگران، واحد فضای سبز شهرداری کوت عبدالله حدود ۲۵۰ کارگر دارد که از اسفند ماه سال گذشته مطالبات مزدی آنها به تاخیر افتاده است. در عین حال پرداخت مطالبات مربوط به بیمه کارگران به تامین اجتماعی از مدتها قبل با مشکل روبرو شده است.

طبق اظهارات کارگران فضای سبز شهرداری کوت عبدالله، از عید نوروز تاکنون منتظر پرداخت حقوق هستیم اما هیچ مبلغی تاکنون پرداخت نشده است. شرایط اقتصادی سخت است و این تأخیر در پرداخت حقوق‌ها بیشتر ما را تحت فشار قرار می‌دهد.

نواب حاجیان سعیدی (شهردار کوت عبدالله) با تایید مطالبات کارگران شهرداری و اعتراض آنها گفت: تلاش ما این است که امروز تا فردا مبلغ ۲۰ میلیون ریال به صورت علی‌الحساب به کارگران فضای سبز این شهرداری پرداخت شود.

او با بیان اینکه با واریز این مبلغ، کارگران ۲ ماه حقوق دیگر از شهرداری طلبکار خواهند بود، افزود: کارگران فضای سبز خواستار پرداخت کل مطالبات به صورت یکجا هستند اما برای هیچکدام از کارگران شهرداری تاکنون حقوق اردیبهشت امسال واریز نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز