خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته اصفهان خواهان انتصاب زدا به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۷۸۸

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته شهر اصفهان با ارسال نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر انتصاب «محمد حسن زدا» به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، متن نامه «سیدحسن هاشمی» به شرح زیر است:

وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

جناب آقای دکتر شریعتمداری

با سلام و عرض ادب

همانگونه که مستحضرید پویایی هر سازمان مستلزم وجود کارکنان و مدیران توانمند و لایق در همه سطوح است و هیچ مجموعه‌ای به بالندگی و اهداف عالی خود نخواهد رسید؛ مگر این که سکان هدایت آن را مدیران متعهد، خوش فکر، توانمند و کار آزموده در دست داشته باشد.

بی شک، درایت و حسن تدبیر جناب عالی در به کارگیری نیروهای توانمند بر کسی پوشیده نیست و همواره با انتخاب ها و انتصاب های شایسته‌ای که داشته اید راه هرگونه انتقاد را بر منتقدین بسته و مسیری هموار را برای تعالی وزارت کار و زیر مجموعه های آن فراهم نموده اید که در جای خود قابل تحسین و تقدیر است.

در این راستا سازمان تامین اجتماعی که سال‌ها تشنه حضور افراد خدوم، با ایمان و برخاسته از پیکره خود و آگاه به مسایل و ماموریت‌های ذاتی در آن سازمان بوده نیز از این عنایت و لطف محروم نمانده و با حسن درایت حضرتعالی پس از فقدان جانسوز آقای دکتر نوربخش، جناب آقای مهندس زدا به عنوان سرپرست سازمان منصوب و ایشان نیز با دارا بودن سابقه طولانی و خدمت در بسیاری از سطوح مدیریتی، شایستگی و توانایی خود در اداره امور سازمان تامین اجتماعی را به ثبات رسانده اند.

بدینوسیله هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته کلان شهر اصفهان به نیابت از طرف بازنشستگان، بازماندگان، مستمری بگیران و خانواده های آنان با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰/۰۰۰ نفر، ضمن اعلام حمایت قاطعانه از عملکرد جناب آقای مهندس زدا در دوره سرپرستی سازمان تامین اجتماعی تقاضا دارد مسئولیت خطیر اداره این سازمان مهم که رشد و نمو خود را مرهون قطره قطره عرق جبین کارگران بوده  و تداوم حرکت صحیح و بالندگی آن در پرتو مدیریت داهیانه و دلسوزانه فردی توانمند میسر خواهد بود به نامبرده که مناسبترین گزینه برای تصدی این پست می باشد، محول شود.

رجا واثق دارد به یمن نظر مساعد حضرتعالی در این انتصاب شایسته، آینده‌ای روشن برای سازمان تامین اجتماعی و تمامی کارگران سخت کوش و بازنشستگان ارزشمند آن از خدمات آن سازمان متنعم می شوند متجلی گردد.

و من الله التوفیق

سید حسن هاشمی

رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته شهر  اصفهان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز