خبرگزاری کار ایران

محمدحسن زدا:

بودجه ۱۲۲ هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی از وصول حق بیمه‌ها تامین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۵۵۵

سرپرست سازمان تامین اجتماعی از غیرحضوری شدن ۶۵ خدمت طی ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری ۲۰۰ خدمت تامین اجتماعی غیرحضوری می‌شود.

به گزارش ایلنا، «محمدحسن زدا» در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری، بازنشستگی و شوراهای اسلامی کار استان کرمان ضمن تبریک روز جهانی کارگر افزود: این روزها فرصتی برای شنیدن انتقادات و پیشنهادات است.

وی با اشاره به مرحوم مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی، وی را اسوه پاک دستی و تلاش عنوان و اظهار داشت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران به این مدل مدیران نیاز دارند و باید با کار شایسته روحش را شاد کنیم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: تامین اجتماعی ابر سازمان اقتصادی در کشور است زیرا ۱۲۲ هزار میلیارد تومان بودجه تامین اجتماعی در سال جاری تنها از وصول حق بیمه‌ها تامین می شود و به منابع دولتی متکی نیست؛ در حالی که بودجه دولتی کشور ۴۰۷ هزار میلیارد تومان از همه منابع است.

زدا از صرف اعتباری بالغ بر ۹۰ هزار میلیارد تومان برای حقوق مستمری بگیران در سال جاری خبر داد و گفت: برای کاهش هزینه ها در بخش درمان نسخه الکترونیک را اجرایی کردیم.

در این دیدار نمایندگان تشکلات کارگری، بازنشستگی و شوراهای اسلامی استان کرمان با سرپرست سازمان تامین اجتماعی مسائل خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز