خبرگزاری کار ایران

العبادی و المالکی به مناسبت روز جهانی کارگر:

کارگران، حماسه آبادانی کشور هستند/ شرایط کار باید بهبود یابد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۷۱۲

رؤسای دو ائتلاف «دولت قانون» و «النصر» هر یک با انتشار توئیت جداگانه‌ای با تبریک روز جهانی کارگر خواستار ارائه شرایط کاری بهتر برای این طبقه شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «نوری المالکی» رئیس ائتلاف «دولت قانون» و «حیدر العبادی» رهبر ائتلاف «النصر» هر یک در توئیت‌های جداگانه‌ای با تبریک روز کارگر خواستار بهبود شرایط زندگی و کار کارگران و پایبندی به قانون کار برای پرداخت تمام حقوق کارگران شدند.

نوری المالکی با انتشار توئیتی نوشت: «با عرض تبریک روز کارگران هم وطن، آنان را به تحقق پیروزی‌هایی در میادین کار و آبادانی دعوت می‌کنم؛ چنانکه برادرانتان در میدان مبارزه علیه تروریسم پیروز شدند».

وی در این توئیت خواستار کمک به طبقه کارگر و بازپرداخت حقوق معوقه آنها، پایبندی به قانون کار، ‌بهبود شرایط کار بر اساس بندهای قانون، ‌آگاهی و رسیدگی به مشکلات کارگران و تقدیر از تلاش‌های آنها در ساخت کشور شد و کارگران را حماسه ساخت و آبادانی توصیف کرد.

العبادی نیز در توئیتی با تبریک روز جهانی کارگر خواستار ارائه بهترین شرایط کاری برای کارگران شد و تأکید کرد که کار همان زندگی است و کارگران سازندگان زندگی هستند... هر اندازه ارزش و هدف کار و شرایط کاری رشد و پیشرفت کنند،‌ زندگی نیز شکوفا شده و کامل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز