خبرگزاری کار ایران

کانون بازنشستگان صنایع مخابراتی راه دور ایران-شیراز خواستار شد:

تسریع در راه‌اندازی کارخانه و جلوگیری از دفع‌الوقت کردن/ پرداخت کامل مطالبات کارگران بازنشسته

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۷۰۹

کانون بازنشستگان صنایع مخابراتی راه دور ایران-شیراز (ITI)، با ارسال نامه‌ای به دادستان عمومی و انقلاب شیراز ضمن اشاره به مشکلات حقوقی بازنشستگان این شرکت، پیشنهادتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کانون بازنشستگان صنایع مخابراتی راه دور ایران (ITi) با ارسال نامه‌ای به دادستان عمومی و انقلاب شیراز ضمن اشاره به مشکلات حقوقی بازنشستگان این شرکت پیشنهادتی را ارائه کرد.

متن این نامه که به امضای «هاشم شمشیری» رئیس کانون بازنشستگان صنایع مخابراتی راه دور ایران - شیراز رسیده، به شرح زیر است:

جناب آقای صالحی

دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان شیراز

با سلام و دعای خیر

احتراما عطف به نامه شماره ۱۱۵۲/ک/۹۷ مورخ ۱۲/ ۹/ ۹۷  و پیرو مذاکرات حضوری نمایندگان کانون بازنشستگان صنایع مخابراتی راه دور ایران - شیراز با جنابعالی در مورد پیگیری مطالبات معوقه و قول مساعد از سوی حضرتعالی و سایر مسئولین محترم استان مبنی بر بکارگیری تمامی ظرفیت‌های قانونی جهت وصول و پرداخت مطالبات کارگران در سنوات گذشته بخصوص در سال ۱۳۹۷ و با توجه به گذشت حدود ۱۲ سال از بازنشستگی پرسنل و وضعیت بد معیشتی این قشر مظلوم و ستمدیده و کم‌ارزش شدن مطالبات آنان مجددا دست یاری و کمک به سوی شما که به عنوان مدعی‌العموم انجام وظیفه می‌نمایید، دراز کرده و استدعا دارد راهکارهای حکیمانه و قانونی و دستورات لازم را امر به ابلاغ فرمایید.

همچنین در این راستا پیشنهادات خود نیز جهت این معضل و جلوگیری از بروز بحران‌های احتمالی و تجمعات کارگری در این برهه حساس ارائه می‌نماییم.

۱. الزام سهامدار عمده کارخانه یا دولت به تسریع در راه‌اندازی کارخانه و جلوگیری از دفع الوقت کردن آنان در این خصوص.

۲. پرداخت کامل مطالبات کارگران بازنشسته با احتساب خسارت تاخیر تادیه به هر طریق ممکن.

۳. تملک کارخانه توسط بانک ملی به عنوان یکی از طلبکاران عمده شرکت و پرداخت مطالبات بازنشستگان پیشاپیش از بذل توجه و اقدامات آن مقام محترم سپاسگزاری می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز