خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۷۸۵

طی حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی "سید جواد رضوی" به عنوان رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) "سید جواد رضوی" به عنوان رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری منصوب شد. متن حکم به شرح ذیل است:

نظر به مراتب شناخت، تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های مختلف اجرایی، به موجب این حکم شما را به عنوان "رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری" منصوب می‌نمایم.

فنآوری، اطلاعات و ارتباطات به‌ مثابه موتور محرک توسعه، باعث تحولاتی بنیادین در ارکان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه می‌شود. در شرایط امروز و با توجه به جایگاه موثر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیش برد اهداف توسعه‌ای کشور، لزوم درک بهتر و شناخت عمیق‌تر تحولات دنیای فناوری و اتخاذ سیاست‌های هماهنگ و برنامه‌های عملیاتی جهت پیشبرد ماموریت‌ها، به‌عنوان گزینه‌ای راهبردی، بیش از پیش مطمح نظر است. با توجه به ساختار نوین وزارت متبوع و برخی چالش‌ها و کاستی‌های ناشی از ادغام، ضرورت کاربست جدی سیاست‌های کلی نظام اداری معطوف به برنامه اصلاح ساختارها و فرآیندها نیز بیش از پیش حائز اهمیت است.

در ادامه این حکم آمده است:

انتظار می‌رود با همراهی و هماهنگی بخش‌ها و حوزه‌های مختلف دستگاهی و بهره گیری از دانش و تجربه جامعه علمی کشور، اقدامات اساسی بویژه در عرصه چابک سازی، متناسب سازی و منطقی ساختن تشکیلات نظام اداری وزارت متبوع در راستای چشم انداز ترسیمی، توجه جدی به موضوع  اثربخشی و کارایی در فرآیندها، واقعی سازی و به روز سازی آمار و داده‌های ذیربط و نیز جامعیت بخشی به آن به منظور تثبیت مرجعیت آماری وزارت متبوع به عنوان یکی از کانون‌های تولید آمار کشور اقدامات اساسی بعمل آورید.

از درگاه ایزد منان، توفیقات روز افزون جنابعالی را در مسیر خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و ظل توجهات حضرت ولی عصر( عج)، مسالت دارم.

از سوابق کاری  وی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- مدیر گردشگری و میراث فرهنگی دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی

- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور جوانان و مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان

- مشاور معاونت رفاه اجتماعی در  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

معاونت سیاسی و انتظامی و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اداری و مالی استانداری تهران – فرمانداری قرچک

مدیر راهبری و تاسیس سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری های استان تهران  در استانداری تهران – معاونت عمرانی

سرپرست گروه صنعت، معدن و بازرگانی و کارشناس صنایع و معادن (کارگروه صنعت) در استانداری تهران – دفتر هماهنگی امور اقتصادی

رییس گروه خدمات گمرکی (دفتر خدمات بازرگانی) رییس گروه توسعه بنگاه‌های متوسط در وزارت بازرگانی – سازمان توسعه تجارت

کارشناس صنایع و معادن (کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی) در استانداری تهران – دفتر هماهنگی امور اقتصادی

معاون مدیر کل حوزه وزارتی و بازرس وزیر در طرح تکریم ارباب رجوع در وزارت کار و امور اجتماعی سابق

معاون مدیر کل امور استان‌ها و مجلس در سازمان ملی جوانان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز