خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۷۵۱

با حکم شریعتمداری "محسن ابراهیمی" به عنوان «مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه» منصوب شد. ابراهیمی پیش از این در استانداری قم و بنیاد جانبازان فعالیت داشته و استاد دانشگاه امام علی (ع) نیز بوده است.

به گزارش ایلنا، با حکم محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) "محسن ابراهیمی" به عنوان «مدیرکل اشتغال اتباع خارجی» منصوب شد.

متن این حکم به شرح ذیل است:

نظر به شایستگی‌های علمی و عملی و مراتب تعهد، تدین و جدیت جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «مدیر کل اشتغال اتباع خارجی» منصوب می‌نمایم.

با عنایت به نقش موثر آن اداره کل در پیشبرد و نظارت بر اهداف سازمانی، انتظار دارم با جدیت، حسن تدبیر و در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی وزارت متبوع، بتوانید نسبت به ارائه راهکارهای اساسی جهت رفع موانع اجرای دقیق قوانین و مقررات بازدارنده‌ درباره اشتغال اتباع خارجی؛ بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های ‌قانونی موجود، علی‌الخصوص نظارت و اجرای بدون تنازل مواد (۱۸۱)، (۱۲۰ ) و (۱۲۱) قانون کار ج.ا.ا؛ تقویت سطح همکاری‌های موثر با واحدهای ذیربط وزارتخانه‌های کشور، امور خارجه و نیروی انتظامی جهت شناسایی، ساماندهی، کنترل مبادی ورودی و... ‌نیز اخراج نیروی کار غیر مجاز؛ تمهید ضوابط نوین جهت نظارت بر اشتغال اتباع خارجی در مشاغل مجاز و تقویت سطح همکاری با شرکای اجتماعی دولت جهت ترجیح نیروی کار داخلی به منظور بهبود وضعیت بازار کار از اهم اولویت‌های جنابعالی است.

از درگاه ایزد منان، توفیقات روز افزون شما را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و در  سایه توجهات حضرت ولی عصر( عج) مسالت دارم.

  گفتنی است، ابراهیمی پیش از این در استانداری قم و بنیاد جانبازان فعالیت داشته و استاد دانشگاه امام علی (ع) نیز بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز