خبرگزاری کار ایران

واریز «عیدی» تمامی بازنشستگان تامین‌اجتماعی تا هفتم اسفند

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۹۳۹

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی تعداد بازنشستگان این سازمان که مشمول دریافت عیدی شده‌اند را دو میلیون و ۸۹۰ هزار نفر برشمرد و تاکید کرد: مبلغ دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بابت عیدی این گروه پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، رحیم اردلان با حضور در برنامه روی خط خبر شبکه خبر اظهار : از یکم اسفند ماه سال جاری پرداخت عیدی مستمری بگیران این سازمان آغاز شد و طی همان روز، مبلغ یکهزار و ۴۴۰ میلیارد تومان به حساب ۱۶۲۰ هزار نفر از بازنشستگان واریز شد.

وی اضافه کرد: بیش از ۵۰ درصد بازنشستگان در همان روز اول پرداخت‌ها، عیدی خود را دریافت کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از ۲۰ تا ۳۰ هر ماه بر اساس حروف الفبا پرداخت می شود، اظهار داشت: به منظور ایجاد عدالت بین بازنشستگان، عیدی آنان برعکس حروف الفبا واریز شد. 

اردلان با اشاره به اینکه میزان عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی یک میلیون تومان بنا به اعلام دولت است، تصریح کرد: تا هفتم اسفند ماه تمامی بازنشستگان عیدی خود را دریافت می‌‌‌کنند.

وی درخصوص طرح کرامت رضوی خاطرنشان کرد: این طرح از سال ۹۳ آغاز شد و به موجب آن هر سال ۳۰ هزار نفر به مشهد مقدس اعزام می شوند.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به واریز بسته حمایتی برای شش میلیون و ۱۵۰ هزار نفر ابراز داشت: طی بررسی‌های انجام شده، یک میلیون و ۳۰۰ نفر جزو جاماندگان این بسته بودند که به محض تامین اعتبار از سوی دولت پرداخت خواهد شد. 

اردلان افزود: کل رقم بسته حمایتی که به این سازمان اختصاص داده شد، هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان بود که به حساب تمامی سرپرستان خانوار واریز شد.

وی با بیان اینکه تمامی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی بسته حمایتی را دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: جاماندگان این بسته، بیمه‌‌‌شدگان سازمان هستند که به محض تامین اعتبار از سوی دولت به آنان نیز پرداخت می‌‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز