خبرگزاری کار ایران

نوبخت در جمع خبرنگاران:

عیدی کارمندان و بازنشستگان با حقوق بهمن وازیر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۰۱۰

رئیس سازمان برنامه و بودجه از واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان با حقوق بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ محمدباقر نوبخت در پایان جلسه امروز هیات دولت درباره پرداخت عیدی کارمندان و بازنشستگان گفت:‌ عیدی کارمندان و بازنشستگان همزمان با حقوق بهمن‌ماه واریز می‌شود.

وی درباره اختصاص بسته‌های جبرانی اظهار داشت: براساس سطح‌‌بندی و دسته‌‌‌‌بندی انجام شده، وزارت کار برای پرداخت بسته حمایتی جامعه هدف اقدام کرده است یعنی برای کارمندان دولت، شاغلان، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، بازنشستگان تامین اجتماعی و بیمه‌‌شدگانی که حقوق زیر سه میلیون تومان می‌‌گیرند، پرداخت شده است.

معاون رئیس‌جمهور درباره بودجه عمرانی کشور در بودجه سال آینده تصریح کرد: هزار میلیارد تومان بودجه طرح‌های عمرانی برای سال آینده در نظر گرفته‌ایم. در سال جاری ۳۳ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است. همین ماه پنج هزار میلیارد تومان دیگر پرداخت می‌شود. در سال جاری میزان پرداخت بودجه برای طرح‌های عمرانی کمتر از سال قبل آن نخواهد بود.

نوبخت درباره میزان عیدی کارمندان و بازنشستگان خاطرنشان کرد: هر وقت میزان عیدی قطعی شود، اعلام می‌‌کنیم.

وی درباره بودجه تولید و اشتغال هم ابراز داشت: ۶۰ هزار میلیارد تومان هم برای تولید و اشتغال پیش‌بینی کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز