خبرگزاری کار ایران

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی:

روش‌های مختلفی برای تسهیل پیگیری بسته حمایتی دولت جهت مخاطبین سازمان تعریف شده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۵۹۲

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: روش‌های مختلفی از سوی این سازمان برای تسهیل در پاسخگویی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران (مخاطبین تامین اجتماعی) در خصوص بسته حمایتی دولت تعریف شده است.

به گزارش ایلنا، رحیم اردلان افزود: یکی از راه‌های پاسخگویی و استعلام در مورد بسته حمایتی، کد دستوری است. مشترکین همراه اول می توانند از طریق کد دستوری #۹*۱۴۲*  از وضعیت بسته حمایتی خود آگاه شوند و برای مشترکین رایتل نیز کد دستوی#۹*۱۴۲۰* اختصاص یافته است.

اردلان گفت: در صورتی که افرادی خود را واجد شرایط دریافت بسته دولت می دانند و تاکنون این کمک را دریافت نکرده اند می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۸*۱۴۲* ویژه مشترکین همراه اول و شماره گیری کد دستوری #۸*۱۴۲۰* ویژه مشترکین رایتل نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا نتیجه بررسی به سرپرست خانوار پیامک شود.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به روش استفاده از اینترنت به عنوان یکی دیگر از راههای پاسخگویی در خصوص سبد کالا گفت: همچنین به منظور پاسخگویی سریعتر و در راستای گسترش کانال های ارتباطی، سامانه استعلام وضعیت سبد حمایتی کالا برای سرپرست خانوار، در آدرس https://di.tamin.ir/sabadkala  برای بهره برداری در دسترس است.

اردلان افزود: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی CRM با شماره تماس ۱۴۲۰ کماکان آماده پاسخگویی به مردم در مورد بسته حمایتی دولت بوده و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ نیز در این خصوص فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز