خبرگزاری کار ایران

مسئولان خواستار پیگیری شدند؛

بیمارستان "نمازی شیراز" به غیراورژانسی‌ها خدمات نمی‌دهد!/ پرستاران ۷ ماه کارانه پرداخت نشده دارند

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۹۳۶

پرستاران بیمارستان نمازی شیراز می‌گویند: ۷ ماه است که معوقات مزدی ما پرداخت نشده است؛ این در حالیست که مسئولان بیمارستان خواستار رفع مشکلات مالی این بیمارستان شده‌اند.

پرستاران و کادر درمانی بیمارستان نمازی شیراز در تماس با خبرنگار ایلنا از عدم پرداخت کارانه‌های خود در ۷ ماه گذشته خبر دادند؛ طبق اظهارات این پرستاران، کارانه پزشکان این بیمارستان نیز در ۱۳ ماهِ گذشته، پرداخت نشده است.

در عین حال مدیریت این بیمارستان در نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان فارس، خواستار حل مشکلاتِ مالی این بیمارستان شده است.

در این نامه آمده است: به دلیل عدم پرداخت مطالبات توسط سازمان‌های بیمه‌گر از جمله بیمه سلامت و تامین اجتماعی، در تامین دارو و تجهیزات مشکل داریم و ارائه خدمات درمانی به بیمارانِ غیراورژانسی تعلیق شده است.

در همین نامه بر عدم پرداخت کارانه پزشکان در ۱۳ ماه گذشته و کادر درمانی در ۷ ماه گذشته تاکید شده و  آمده است که از این پس، بیماران غیراورژانسی، پذیرش غیربیمه‌ای می‌شوند و باید صورتحساب بپردازند!

پرستاران این بیمارستان می‌گویند: نباید اختلال در تسویه حساب بیمه‌گرها با بیمارستان، معیشت کارکنان را دچار مشکل نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز