خبرگزاری کار ایران

در نشست گردهمایی بازرسان اداری ستادی و اجرایی وزارت کار مطرح شد؛

در مبارزه با فساد رتبه خوبی نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۵۹۶

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مانع اساسی پیشرفت، فساد است لذا برای بقا، پیشرفت و توسعه باید غده فساد از بین برود.

ضیا الدین شجاعی برهان (مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در نشست گردهمایی بازرسان اداری ستادی و اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کسب اعتماد عمومی در گرو ریشه‌کن کردن فساد است و این مساله منجر به بقای نظام خواهد شد، اظهار داشت: در این گردهمایی بازرسان موضوع تبصره ١ ماده ٩١ قانون مدیریت خدمات کشوری حضور دارند که مهمترین هدف آن مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت است.

وی تصریح کرد: رتبه کشور در حوزه فساد وضعیت خوبی ندارد و در جایی که فساد وجود دارد قطعا نابودی هم در انتظارش است.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید با فساد مبارزه کنند، گفت: مانع اساسی پیشرفت، فساد است لذا برای بقا، پیشرفت و توسعه باید غده فساد از بین برود.

وی افزود: کمیته سلامت اداری طبق قانون در اکثر وزارتخانه‌ها فعال است بنابراین در این زمینه اقدامات جدی باید صورت بگیرد.

رییس کمیته سلامت اداری با اشاره به تاکید وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به مساله شفافیت و مبارزه با فساد، تصریح کرد: اقدامات خیلی خوبی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه انجام شده است. بازرسان  سلامت اداری باید وظایف خودشان را به خوبی انجام دهند. نقش بازرسان سلامت اداری بسیار مهم است و نظارت و مراقبت در این خصوص لازم و ضروری است. از بازرسان سلامت اداری انتظار دارم که به کار پویا و لحظه به لحظه توجه کنند.

مشاور وزیر و رییس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: گلوگاه‌های فساد باید شناسایی و کنترل شوند. کارهای ارزشمند و زیربنایی فراوانی در کشور صورت گرفته است لذا باید جلوی رانت‌خواری و فساد بایستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز