خبرگزاری کار ایران

خادمان آستان قدس رضوی همیاران صندوق بیمه خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۶۷۵

جلسه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد با دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حسن‌ ابراهیمی (مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر استان یزد) در راستای برنامه‌های محرومیت‌زدایی با محمدحسین رحیمی‌نسب (مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد) دیدار داشت.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و ۴۰۰ نفر از مردم ولایتمدار یزد در طرح خادم یاران آستان قدس رضوی شناسایی، جذب و گزینش شده‌اند گفت: خادمیاران در ۲۵ گروه خدمتی فعالیت می‌کنند و ۳ هزار نفر دیگر در نوبت پذیرش، گزینش و آموزش خادم یاری هستند.

رحیمی‌نسب با اشاره به اینکه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد دو رویکرد فرهنگی و محرومیت‌زدایی را در دستور کار خود دارد، افزود: در این راستا سعی شده موازی‌کاری صورت نگیرد و ضمن ارتباط با دستگاه‌های اجرایی مشکلات برطرف شود، همچنین تلاش داریم تا نیازمندانی که زیر نظر طرح محرومیت‌زدایی نیستند، تحت پوشش این نمایندگی قرار بگیرند.

حسن ابراهیمی، مدیر صندوق استان ضمن تشریح و بیان مزایا و فواید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خواستار همکاری لازم برای معرفی صندوق بیمه از طریق خادم یاران آستان قدس در راستای محرومیت‌زدایی شد.

او در ادامه درخواست کرد تا در زمینه‌های فرهنگی، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی سفرهای زیارتی و سیاحتی برای بیمه شدگان، مستمری‌بگیران و کارگزاران داشته باشد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خصوص معرفی صندوق توسط خادمیاران آستان قدس رضوی آن را پیشنهاد مقبولی دانست و گفت: به صورت پایلوت این امر توسط خادمیاران در دهستان ایثار شهرستان خاتم بعد از آموزش‌های لازم صورت می‌گیرد.

در ادامه مقرر شد درخصوص پرداخت هزینه بیمه افراد نیازمند مشارکت لازم نیز صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز