خبرگزاری کار ایران

در حاشیه تجمع امروز کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج مطرح شد؛

مشکل این مرکز درمانی نداشتن یک مدیریت کارآمد است

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۸۰۴

بیش از ۳۵۰ نفر از پرسنل بیمارستان تامام خمینی کرج، به همراه خانواده و تعدادی از همراهان بیماران دیالیزی، جانبازان و ایثارگران استان البرز، جهت احقاق حق و حقوق و دستمزد خود و احیای بیمارستان، بار دیگر تجمع برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیست‌و‌هفتمین تجمع صنفی کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در اعتراض به عدم پرداخت دستمزد (تاکنون یک‌سال معوقه)، بی‌ثباتی شرایط کار این مرکز درمانی و بی‌توجهی مسئولان نسبت به این مشکلات، برگزار شد.

قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) گفت: هنوز هیچ مسئولی در استان پاسخگوی مشکلات ما نیست.

وی ادامه داد: بسیار جای سوال دارد که چرا مسئولان توجهی به این مجموعه ندارند. آیا مسئولی در این شهر نیست که از چنین اتفاقاتی جلوگیری کند یا راه چاره‌ای برای حل این مشکلات پیدا کند؟

طاهری گفت: مگر ما اهل همین آب و خاک نیستیم. چرا کسی به مشکلات ما توجه نمی‌کند؟ این مرکز درمانی هیچگونه کم و کاستی ندارد فقط نیاز به یک مدیریت کارآمد دارد که با یک تدبیر سرانگشتی بتواند مشکلات آن را حل کند.

وی اظهار داشت: طی مزایده‌هایی که تاکنون سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز برای واگذاری بیمارستان برگزار کرده، به دلیل ناکارآمدی این سازمان که نه دانش درمانی دارد و نه توان مدیریت در حیطه پزشکی خدماتی، هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است.

طاهری افزود: تابلو سر در این مرکز درمانی بنام سازمان پزشکی شفا است؛ ۲.۲۷ درصد دانگ ملک و تعرفه‌های بیمارستان به نام بنیاد شهید است. دستگاه‌های آن نیز به اسپید شاهد (از شرکت‌های تابعه بنیاد شهید) تعلق دارد. از همین رو، معتقدیم که اینجا باید به بنیاد واگذار شود.

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در پایان گفت: در طول مدت، پرسنل نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و یگان امداد با هدف برقراری امنیت جامعه در کنار این تجمعات صنفی حضور داشته‌اند. جا دارد از همراهی، حفظ امنیت و ارزش‌ها از سوی آنها سپاس‌گزاری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز