خبرگزاری کار ایران

افزایش تعداد کارگران بازداشت شده هفت تپه/اعتراضات صنفی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۳۴۰

برخی منابع کارگری در مجتمع نیشکر هفت تپه، از افزایش تعداد کارگران بازداشت شده در این واحد صنعتی خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران معترض شرکت نیشکر هفت تپه که حدود چهار ماه حقوق دریافت نکرده‌اند، از بازداشت بیش از ۱۰ نفر از کارگران معترض این شرکت خبر دادند.

به گفته کارگران؛ این اعتراض طی دو هفته گذشته مقابل ساختمان فرمانداری و شهر شوش برگزار شده بود. در جریان اعتراضات روز گذشته و صبح امروز (دوشنبه۲۸ آبان ماه) بیش از ده نفر از کارگران بازداشت شدند.

از قرار معلوم این کارگران شب گذشته را در بازداشت سپری کرده و امروز قرار است برای تشکیل پرونده قضایی به دادگاه منتقل شوند.  

براساس اطلاعات دریافتی، صبح امروز  (۲۸ آبان) اعتراض کارگران این مجتمع در حمایت از کارگران بازداشت شده در میدان چهار دستگاه شهر شوش ادامه دارد.

کارگران نیشکر هفت تپه که تعداد آنها حدود ۴هزار نفر است، حدودا تا چهار ماه دستمزد دریافت نکرده‌اند. تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی و خصوصی‌سازی مجتمع باعث برپایی تجمع اعتراضی بوده است.

تلاش خبرنگار ایلنا برای برقراری تماس با فرماندار شهرستان شوش و استاندار خوزستان جهت پیگیری و دریافت اطلاعات دقیقتر، تا ساعت مخابره این خبر بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز