خبرگزاری کار ایران

پیگیری مشکلات صنفی وانت‌بارهای قزوین ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۸۴۵

مسئول انجمن صنفی رانندگان وانت‌‌بار استان قزوین خواستار پیگیری مشکلات صنفی رانندگان وانت‌بار این استان شد.

به گزارش ایلنا، سیدرضا محمدی (مسئول انجمن صنفی رانندگان وانت استان قزوین) در جلسه برسی مشکلات وانت‌بارهای استان در محل فرماندار قزوین گفت: از سال ۸۹ ساماندهی وانت‌بارها در استان شروع شده و انتظار داریم مسئولان ذیربط در حل مشکلات این گروه مساعدت بیشتری کنند.

وی افزود: باید همه به قوانین اهمیت دهیم و در کنار آن موضوع ساماندهی و شناسایی وانت‌داران به خوبی انجام شود.

محمدی بیان کرد: مجوزهایی که به رانندگان وانت استان داده شده محدود به داخل شهر است و برای جابجایی کالا در محدوده برون‌شهری مشکلات زیادی داریم که این موضوع باید برطرف شود.

وی اظهار داشت: اجرا نشدن قانون از مسائلی است که مشکلات را بیشتر کرده و باید موضوع بررسی مجدد و شناسایی وانت‌داران در دستور کار قرار گیرد.

محمدی گفت: ظرفیت‌هایی به شهرداری و بخشی به اتحادیه و انجمن‌ها واگذار شده که باید از همه آنها برای حل مشکلات رانندگان استفاده کنیم.

در ادامه اسماعیل عرشیان (مدیرعامل تاکسیرانی قزوین) نیز گفت: تدوین سیاست‌ها یک کار عام است و در این راستا نیازمند ضوابط هستیم.

وی بیان کرد: نظارت بر کارها مهم است و شناسایی رانندگان ذیصلاح در دستور کار است و از پیشنهاد رانندگان استفاده و موضوع بیمه و تسهیلات بررسی می‌شود.

در استان قزوین حدود ۱۲ هزار وانت‌بار و در شهرستان قزوین ۷ هزار وانت‌بار فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز