خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی آلومینیوم اراک مطرح کرد؛

​ساماندهی صندلی جایگاه های اختصاصی ورزشگاه امام خمینی اراک

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۸۵۲

در اقدامی که از سوی روابط عمومی باشگاه صورت گرفت ،تمامی صندلی های جایگاه های ویژه ورزشگاه ۱۵هزار نفری امام خمینی (ره) اراک با توجه به کسوت و عناوین میهمانان مدعو تفکیک و ساماندهی شد.

به گزارش ایلنا، در این طرح که به همت روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک صورت گرفت تمامی این صندلی ها با توجه به عناوین شغلی و کسوت میهمانان مدعو به دسته بندی های میهمانان ویژه، میهمانان، ویژه مسئولین، خبرنگاران، ویژه خبرنگاران ،ویژه پیشکسوتان و پیشکسوتان تقسیم بندی و در ۴ دسته CIP ,VVIP ,VIP1و VIP2 گنجانده شدند.

فتحعلیان مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک هدف از این طرح را این گونه بیان داشت که: با توجه به این که در سنوات قبل شاهد این مورد بودیم که برخی افراد ناآشنا که بعضاً با سوء نیت خاص خود را به جایگاه های اختصاصی می‌رساندند و گاها باعث بروز مشکلاتی از قبیل پر شدن صندلی ها که موجب میشد میهمانان مدعو باشگاه بدون صندلی بمانند و همچنین پرتاب اشیاء به داخل زمین و فحاشی به عوامل برگزاری ،که تا به امروز برای مجموعه باشگاه آلومینیوم باعث بروز مشکلاتی از قبلی جریمه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است ،بر آن شدیم تا با ساماندهی این جایگاه و صدور کارت برای افراد مجاز این مشکلات را بر طرف کنیم.

وی در این خصوص ادامه : تا به امروز تعداد بیش از ۱۰۰ کارت برای اشخاصی از قبیل مسئولین استان و شهر، خبرنگاران، پیشکسوتان فوتبال و ورزش صادر گردیده که روند صدور کارت همچنان ادامه دارد تا به تمامی اشخاص مورد نظر کارت تحویل داده شود.

​ساماندهی صندلی جایگاه های اختصاصی ورزشگاه امام خمینی اراک

وی همچنین گفت: این طرح از دیدار آلومینیوم و شاهین شهرداری بوشهر اجرایی می‌شود و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با عوامل انتظامی ورزشگاه هیچ شخصی بدون کارت اجازه ورود به جایگاه را نخواهد داشت.

فتحعلیان همچنین در پایان ضمن پوزش از اشخاصی که کارت به آنها تحویل داده نشده اضافه کرد: روند صدور کارت همچنان ادامه دارد و از این دسته از اشخاص و سروران تقاضا داریم ضمن سعه صدر به جهت کمک به مجموعه روابط عمومی باشگاه، تسریع در صدور سری دوم کارت ها و از قلم نیوفتادن برخی بزرگواران که از پیشکسوتان و فعالین ورزشی در سایر رشته های ورزشی هستند اسامی خود را به همراه شماره تماس در فرم های تعبیه شده در ورودی جایگاه نوشته تا در اسرع وقت و‌ قبل از بازی خانگی بعدی کارت های ایشان صادر گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز