خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار قائم شهر:

۱۱۰ هزار روستایی برای انجام کارهای اداری با مشکل مواجه هستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۳۵

اداره بهداشت باید نظارت زیاد درباره سورتینگ‌ها و واکس میوه داشته باشد تا این موضوع تا پایان سال به صفر برسد.

جلسه کارگروه بهداشت و امنیت غذایی در فرمانداری قائم شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، ایمان پویا مهر در کارگروه بهداشت و امنیت غذایی ضمن مهم دانستن این موضوع گفت: همه مسئولین ذیربط باید به این مسئله مهم اهتمام ورزند و همچنین بهداشت در حوزه کودکان و نوجوانانی که آینده کشور هستند را به صورت قاطع پیگیر باشند.

معاون فرماندار قائم شهرضمن اشاره به عدم حضور شهرداری گفت: روز گذشته جشن سلامت با حضور رئیس جمهور برگزار شد که نشان می‌دهد که توجه دولت به این بخش بسیار زیاد بوده است.

وی، در ارتباط با سورتینگ‌ها یادآور شد: اداره بهداشت باید نظارت زیاد درباره سورتینگ‌ها و واکس میوه داشته باشد تا این موضوع تا پایان سال به صفر برسد.

پویا مهر بهداشت در مدارس را مهم دانست و اذعان داشت: بهداشت مدارس باید بر بوفه‌ها نظارت داشته باشد مدارس که سینما نیست در آن تنقلات پرخطر به‌فروش برسد، بهداشت باید به‌صورت ویژه این موضوع را بررسی کند.

معاون فرماندار قائم شهر، ضمن اشاره به پایین بودن ارزش غذایی فلافل اظهار کرد: دانش‌آموزی که از ابتدا به این تنقلات عادت کند در آینده خود با مشکل و بیماری مواجه می‌شود که این اصلا شایسته نیست.

وی درباره مشکلات روستاها خاطرنشان کرد: ۱۱۰ هزار روستایی برای انجام کارهای اداری با مشکل مواجه هستند که نیاز است که به این قشر توجه شود.

معاون فرماندار قائم‌ شهر در ارتباط با خونه باغ‌ها و کبابی‌ها افزود: در این مراکز که بیشتر آنها در خارج شهر و روستاها قرار دارند مشکلاتی وجود دارد که باید به زودی برطرف شود.

وی در پایان در مورد خبازی‌ها با بیان اینکه باید ۲۰ درصد نانوایی‌ها آزادپز باشند، گفت: در حوزه نانوایی‌ها بهداشت توانست به‌خوبی در بحثجوش‌ شیرین و رنگ زعفران کنترل کند و اگر موردی هم دیده شود سهمیه آن کاملا حذف می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز