خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین:

احداثمرکز کنترل ترافیک قزوین ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۷۸

با توجه به اینکه شهرداری قزوین در زمینه حمل و نقل به پیشرفت‌های خوبی رسیده است، تداوم و افزایش همکاری با شهرداری قزوین باعثخواهد شد به شهروندان خدمات خوبی ارائه شود.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: با توجه به اینکه شهرداری قزوین در زمینه حمل و نقل به پیشرفت‌های خوبی رسیده است، تداوم و افزایش همکاری با شهرداری قزوین باعثخواهد شد به شهروندان خدمات خوبی ارائه شود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ سرهنگ حیدری در بازدید از مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین و استودیو شهر به همراه معاونانش افزود: پیشرفت زیرساخت‌های شهرداری قزوین در زمینه کنترل ترافیک و نظم و امنیت در بین شهروندان ستودنی است و این مهم با همت و پیگیری مدیریت شهری به تحقق رسیده است.

وی بیان کرد: امکانات کنترل ترافیک توسط شهرداری قزوین کاملا به روز شده است و باید بتوان با تداوم و افزایش همکاری از این سرمایه بزرگ برای خدمت به شهروندان به نحو شایسته استفاده کرد.

سرهنگ حیدری گفت: شهرداری و نیروی انتظامی وظایف مشترکی برای برقراری نظم و امنیت در شهر دارند و این دو مجموعه در کنار هم می‌توانند آرامش در شهر را حفظ کنند.

این مقام مسوول با اظهار اینکه تاکنون شهرداری قزوین و نیروی انتظامی همکاری و تعامل خوبی داشتند، گفت: برای رسیدن به اهداف موردنظر باید همکاری این دو مجموعه نسبت به گذشته بیشتر شود و این مهم در راستای برقراری و حفظ امنیت بین شهروندان است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: استفاده نکردن از این امکانات ناخدمتی به شهروندان است و باید از تمام ظرفیت‌های این مجموعه استفاده شود.

وی خواستار تشکیل کارگروهی شد تا برخی از مشکلات حمل و نقل حل شود، افزود: در این کارگروه مشترک بین شهرداری قزوین و نیروی انتظامی خواهیم توانست همکاری‌های این دو مجموعه را افزایش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز