خبرگزاری کار ایران

سیدهادی بهادر:

تأمین اجتماعی نقش مهمی در تأمین امنیت و آرامش روانی نیروی کار دارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۲۸

نماینده ارومیه بر لزوم گسترش خدمات درمانی تأمین اجتماعی در سطح استان آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم، تأمین اجتماعی نقش مهمی در تأمین امنیت و آرامش روانی نیروی کار ایفا می‌کند.

به گزارش ایلنا، «سیدهادی بهادر» در جریان بازید از بیمارستان امام رضا(ع) در شهرستان ارومیه بر لزوم گسترش خدمات درمانی تأمین اجتماعی در سطح استان آذربایجان غربی تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم، تأمین اجتماعی نقش مهمی در تأمین امنیت و آرامش روانی نیروی کار ایفا می‌کند.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی علاوه بر کارکردهای اقتصادی و حمایت از تولید داخلی در بخش درمان نیز کمک حال بزرگی برای دولت است. امیدواریم در حد توان بتوانیم از حق و حقوق کارگران و بیمه‌شدگان دفاع کنیم.

«صادق اسماعیل زاده» مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی نیز در این دیدار با بیان اقدامات انجام شده توسط این مدیریت در بخش درمان و دستاوردهای سازمان تأمین اجتماعی در حوزه فناوری اطلاعات و گسترش خدمات غیرحضوری و الکترونیکی گفت: طی سال‌های اخیر سازمان تأمین اجتماعی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین توانسته گام‌های بزرگی در جهت ارائه خدمات با کیفیت به بیمه‌شدگان بردارد.

وی؛ حذف دفترچه‌های درمانی، خدمات مبتنی بر تلفن همراه، نوبت دهی اینترنتی، پرداخت‌های اینترنتی و اپلیکیشن تامین اجتماعی همراه را ازجمله خدمات نوین این سازمان ذکر کرد.

وی گفت: حذف دفترچه‌های درمانی از دیگر کارهای بزرگ و ملی سازمان تامین اجتماعی است که از دو سال قبل در تمامی مراکز درمانی ملکی این سازمان با موفقیت اجرا شد و در ادامه نیز در حوزه درمان غیرمستقیم با مشارکت پزشکان و موسسات درمانی طرف قراداد تاکنون در ٩ استان اجرایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز