خبرگزاری کار ایران

پلی اکریل در کشاکش تامین مواد اولیه/امیدواریم معوقات پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۵۹۴

کارگران پلی‌کریل می‌گویند امیدواریم نقدینگی لازم برای تامین مواد اولیه فراهم شود و بتوانیم مثل سابق با تمام توان تولید کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شرکت پلی‌اکریل اصفهان که بعد از چند ماه فترت از فروردین ماه؛ کارگرانش را برای راه‌اندازی مجدد تولید فراخوانده، هنوز در گیرودارِ تامین مواد اولیه است.

از قرار معلوم در حال حاضر بخش پلی استر این کارخانه با تمام ظرفیت فعال است اما بخش اکریلیک هنوز نیازمند مواد اولیه است. با وجود همه اینها کارگران این واحد قدیمی نساجی کشور همگی هر روز سر کار حاضر می‌شوند و منتظر احیای کامل قطب نساجی کشور هستند.

این کارگران می‌گویند: امیدواریم به زودی نقدینگی مورد نیاز فراهم شود تا کارخانه بتواند مثل سابق با تمام توان تولید کند.

این کارگران همچنین  معوقاتی دارند که مربوط به قبل از تیرماه 96 است. آنها می‌گویند: امیدواریم هرچه زودتر مطالبات مزدی ما پرداخت شود. گرچه با توجه به اوضاع اقتصاد، معوقات مزدی ما دیگر ارزش خود را از دست داده ولی با این حال شرایط را درک می‌کنیم و در انتظاریم که همان معوقات را هرچه زودتر به ما بپردازند.

در حال حاضر کارگران هر ماه دستمزد خود را می‌گیرند ولی بازهم نگران آینده هستند؛ آیا روزی فراخواهد رسید که قطب نساجی کشور  مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذارد و به دوران اوج و رونق سابق خود بازگردد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز