خبرگزاری کار ایران

کارگران «تولی پرس» و«بسته بندی البرز» برای سومین بار به مرخصی رفتند

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۰۱۱

حدود ۴۵۰ کارگر قراردادی و رسمی شاغل در دو کارخانه تولی پرس و بسته‌بندی البرز برای سومین بار به مرخصی اجباری رفتند.

کارگران دو واحد تولیدی «تولی پرس» و «بسته بندی البرز» در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند که از ابتدای فصل تابستان، برای سومین بار به مرخصی اجباری فرستاده شده‌اند.

این کارگران که تعداد آنها به حدود ۴۵۰ نفر می‌رسد و محل کارشان در شهرک صنعتی قزوین قرار دارد، گفتند که کارفرمای مشترک آنها از روز شنبه (۲۷ مرداد) تمامی کارگران شاغل در این دو واحد تولیدی را به مرخصی فرستاده و تا پایان شهریور ماه در سه نوبت آن را تمدید کرده است.

از قرار معلوم محل استقرار دو کارخانه تولی‌پرس و بسته بندی البرز در مجاورت یکدیگر است و هر دو کارخانه توسط مالک و مدیری یکسان اداره می‌شوند.

به گفته این کارگران؛ پیش از این نیز فعالیت محل کارشان در چندین نوبت متوقف شده بود و بابت این ایام کارفرما از مرخصی کارگران کسر کرده است.

این کارگران گفتند: در آخرین اطلاعیه‌ای که از سوی کارفرما به صورت پیامکی در روز پنجشنبه (۱۵ شهریور) دریافت کرده‌ایم دو کارخانه تولی پرس و بسته بندی البرز برای مدت دو هفته برای انجام تعمیرات و افزایش راندمان تولید تعطیل اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز