خبرگزاری کار ایران

خادمی در موافقت با استیضاح وزیر کار:

اگر انقلاب نبود ما خواب این مسئولیت‌ها را نمی‌دیدیم/همه بدبختی‌های مردم بر گردن دولت است

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۰۵۵

نماینده ایذه و باغملک گفت: اگر انقلاب نبود ما خواب این مسئولیت‌ها را نمی‌دهیم شما باید پاسخ دهید که برای ارتقای رفاه مردم چه کردید. چه وضعیتی است که هر کس در ایران انتخاب می‌شود، وضعیت مردم بدتر می‌شود اما در کشورهای دیگر وقتی کسی سمتی می‌گیرد، کشور توسعه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هداست‌الله خادمی در موافقت با استیضاح ربیعی با بیان اینکه نمایندگان در تبریز، مشهد و شهرهای بزرگ استیضاح وزیر کار را امضا نکرده‌اند، گفت: مردم به امید اینها به لیست‌ها رای دادند اما مجلس اقدامی نکرد و تعطیل شد.

وی بابیان اینکه ایران هشت درصد منابع دنیا و یک درصد از جمعیت دنیا را دارد، گفت:‌ نباید با این منابع مملکت ما چنین وضعیتی داشته باشد. شماها چهل سال است که در این کشور مسئولیت دارید باید بدانید که اگر انقلاب نبود ما خواب این مسئولیت‌ها را نمی‌دهیم شما باید پاسخ دهید که برای ارتقای رفاه مردم چه کردید. چه وضعیتی است که هر کس در ایران انتخاب می‌شود، وضعیت مردم بدتر می‌شود اما در کشورهای دیگر وقتی کسی سمتی می‌گیرد، کشور توسعه پیدا می‌کند.

خادمی افزود: وضعیت رفاه مردم بر اثر اقدامات شما بدتر شده است. آقای ربیعی با عدد و ارقام بفرمایید که سطح رفاه مردم چقدر بالا رفته است.

نماینده ایذه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید پاسخ دهیم در خصوص کار و اشتغال مردم و جوانان چه تحولاتی ایجاد شده است، گفت: به جز ریزش شغل اتفاق دیگری نیفتاده است.

وی افزود: با این اقدامات و با این بی‌توجهی‌ها ریشه این نظام زده می‌شود. همه مسئولیت‌ها و همه بدبختی‌های مردم بر گردن دولت است.

خادمی با طرح این پرسش از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که چرا وی دست بر روی همه چیز گذاشته است، گفت:‌ آقای ربیعی چرا دست روی پتروشیمی‌ها گذاشته‌اید؟ چه کاری با پتروشیمی‌ها دارید چرا به آنها سوخت مجانی می‌دهید اینها باید برای ما روشن شود.

خادمی با بیان اینکه تعاونی‌های کشور در همه شهرستان‌ها تعطیل شده‌اند، گفت: چرا اینقدر به تعاونی‌ها بی‌توجهی شده است و نقش آنها در اقتصاد جدی گرفته نمی‌شود.

خادمی با بیان اینکه مردم فارغ از قومیت‌هایشان از وزیر کار مطالبه دارند، گفت: آقای وزیر قوم‌گرایی و طایفه‌گرایی را گسترش ندهید ما کاری به اینها نداریم چه کرد باشیم چه لر باشیم چه کرد باشیم از شما مطالبه داریم ما وزیر می‌خواهیم ما مدیر می‌خواهیم.

خادمی تصریح کرد: صندوق بازنشستگی کشوری در ورشکستگی است. بیمه روستایی وجود ندارد. این نمایندگان اگر به استیضاح امروز رای ندهید یعنی وضعیت مملکت عالی است یعنی افسردگی و بیکاری در میان جوانان ما وجود ند ارد یعنی اینکه ما در بیکاری جوانان شریک هستیم.

نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعضی از دوستان تلاش کردند سیستم مدیریت سخنرانان استیضاح امروز را بر هم بریزند گفت: این درست نیست که بیاییم وقت بگیریم و صحبت نکنیم.

وی در پایان تاکید کرد: ما اگر بهترین نفرات را هم بیاوریم و در دولت بگذاریم توسعه پیدا نمی‌کنیم چون زیرساخت‌های آن را نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز