خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان خبر داد:

آزادسازی ۱۰ هکتار از اراضی زراعی و باغی خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۴۲۶

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۱۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی و حدود ۱۰ هکتار از اراضی زراعی و باغی واقع در منطقه رباط شامل روستاهای بهرام جوب و قلعه سنگی آزادسازی شدند.

به گزارش ایلنا، علی خادمی ضمن بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: در راستای انجام وظایف قانونی و به منظور حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی به عنوان منابع ملی و حیاتی در تأمین امنیت غذایی و در پی گزارش‌های گشت‌های حفظ کاربری و صدور اخطار به متخلفین برای جمع آوری بناهای غیرمجاز شامل فنس کشی، دیوار کشی و نصب درب، با دستور مقام قضایی و با همکاری و تعامل نیروی انتظامی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به جمع آوری دیوارها، فنس ها و درب های نصب شده اقدام شد.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان یادآور شد: ۱۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی و حدود ۱۰ هکتار از اراضی زراعی و باغی واقع در منطقه رباط شامل روستاهای بهرام جوب و قلعه سنگی آزادسازی شدند.

وی اظهار داشت: بنابر قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و آئین نامه های مرتبط هرگونه تفکیک و قطعه بندی اراضی زراعی و باغ ها به کمتر از حدود مشخص شده ممنوع است.

خادمی تصریح کرد: در این راستا از مردم فهیم تقاضا داریم قبل از هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه و نسبت به اقدامات قانونی برای اخذ مجوز اقدام کنند.

انتهای پیام/
مژگان شیری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز