خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

جامعه کارگری شهرستان ری تمام قد از ربیعی حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۶۶۱

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان ری و نایب رییس کانون کارگران بازنشسته گفت: ما جامعه کارگری و بازنشستگی شهرستان ری با استیضاح ربیعی به شدت مخالفیم. استیضاح‌کنندگان باید بدانند که در آینده انتخابات هم وجود دارد!

علی ترکاشوند (دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان ری و نایب رییس کانون کارگران بازنشسته) در حاشیه طرح استیضاح علی ربیعی در مجلس شورای اسلامی که به یکباره در روزهای اخیر اعلام وصول شده و جلسه آن نیز در روز چهارشنبه برگزار می‌شود، به خبرنگار ایلنا گفت: ما جامعه کارگری و بازنشستگی شهرستان ری با استیضاح ربیعی به شدت مخالفیم و استیضاح‌کنندگان بدانند که در آینده انتخابات هم وجود دارد! برخی استیضاح‌کنندگان را که می‌بینیم، متوجه می‌شوم خواسته‌های شخصی دارند. آنها ربیعی را به دلیل عملکرد ضعیف استیضاح نمی‌کنند بلکه دلایل شخصی در این استیضاح نهفته است.

وی افزود: این یک استیضاح سیاسی‌ست و هیچ همخوانی با روند کاری وزیر کار ندارد چراکه او وزیری برخاسته از جامعه کارگری است که سابقه کارگری نیز دارد و تا این زمان هم کارنامه درخشانی دارد. متاسفانه مسایل حاشیه‌ای روز موجب نادیده گرفته شدن کارهای او شده است. 

دبیر اجرایی خانه کارگر ری گفت: ما جامعه کارگری شهرستان ری متشکل از کانون کارگران بازنشسته، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کارخانه‌های شهرستان، کانون هماهنگی انجمن‌های اسلامی شهرستان و خانه‌ کارگر شهرستان همگی هم‌صدا و یکصدا از آقای علی ربیعی حمایت می‌کنیم و با استیضاح او به شدت مخالفیم.

سیدمرتضی اطیابی (رییس هیت مدیره کانون کارگران بازنشسته شهرستان ری) نیز به ایلنا گفت: ما اعضای کانون کارگران بازنشسته شهرستان ری همسو با دیگر تشکیلات کارگری شهرستان نسبت به استیضاح آقای ربیعی که مردی فعال، شجاع و کارآمد در عرصه صنعت و کار است، به شدت مخالفیم و حمایت تمام قد خود را از ایشان اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز