خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

ناکارآمد جلوه دادن وزرا بر بی‌اعتمادی مردم می‌افزاید/استیضاح‌کنندگان وزیر کار از منطق پیروی نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۱۱۳

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، گفت: شنیده‌ایم که در همه جای دنیا برای استیضاح وزرا از منطقی خاص پیروی می‌کنند اما در ایران فارغ از عقل، خرد و منطق، وزرا را به مجلس می‌کشانند.

علی‌اکبر رواقی (عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از استیضاح دوباره وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها پس از ۵ ماه انتقاد کرد و گفت: شنیده‌ایم که در همه جای دنیا برای استیضاح وزرا از منطقی خاص پیروی می‌کنند اما در ایران فارغ از عقل، خرد و منطق، وزرا را به مجلس می‌کشانند و سعی می‌کنند آنها را ضعیف و ناکارآمد جلوه دهند.

وی با بیان اینکه ناکارآمد جلوه دادن وزرا بر اعتمادی مردم نسبت به سیاسیون می‌افزاید، گفت: اگر نقدی بر عملکردِ وزرا دارید با بیاید و با مدرک صحبت کنید نه اینکه زمین و زمان را برهم بریزید و بگویید: آقای وزیر شما بی‌کفایتی! آقای وزیر جوانان مردم بیکار هستند! اقای وزیر امید مردم را ناامید کردی!

رواقی افزود: نمایندگان در انتقاد به آقای ربیعی از غر زدن و شعار دادن فراتر نرفته‌اند این در شرایطی است که نمایندگان باید متقن صحبت کنند تا مردم با آنها همراهی داشته‌ باشند. متاسفانه نمایندگان در بحث استیضاح وزیر کار به گونه‌ای عمل کردند که افکار عمومی بر ضد آنها شده است.

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با بیان اینکه مردم از نمایندگانی در مجلس حمایت می‌کنند که در جهت منافع آنان گام بردارند نه اینکه گرفتار نگاه بخشی باشند، گفت: این درست است که مجلس در راس امور است اما معنای در راس امور بودن به معنای فشار آوردن بر وزرا و تحمیل استرس به آنها نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز