خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر استان کرمان خطاب به نمایندگان مجلس:

استیضاح علی ربیعی، استیضاح تاریخ کارگری کشور است

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۳۱۸

دبیر خانه کارگر استان کرمان با ارسال نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس یادآور شدند؛ به قسمی که در مراسم تحلیف بر زبان آوردند تا از حقوق ملت و موکلین خود دفاع کنند، وفادار باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس کاربخش (دبیر خانه کارگر استان کرمان) با ارسال نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس یادآوری کرد: یادتان باشد؛ به قسمی که در مراسم تحلیف یاد نمودید تا از حقوق ملت و موکلین خود دفاع کنید؛ باید وفادار باشید.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

سلام بر شنوندگان ندای حق

قابل توجه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

یادتان باشد به قسمی که در مراسم تحلیف یاد نمودید تا از حقوق ملت و موکلین خود دفاع کنید، وفادار باشید.

من در استانی زندگی می‌کنم که ۲۵ درصد صادرات غیرنفتی از آنجاست. کرمان که دارای معادن بسیار غنی مس، طلا، مولیبدن، سنگ آهن، کرومیت، معادن بسار بزرگ و غنی ذغال سنگ، سنگ‌های قیمتی فیروزه و الماس و صدها معدن بزرگ و کوچک که هر کدام از آنها می‌تواند به تنهایی یک صد میلیون جمعیت را به رفاه و آسایش برساند، چه برسد به استانی که ۵ درصد جامعه ایران را در خود جای داده است.

در بخش کشاورزی سالیانه بیش از دویست هزار تن پسته دویست هزار تن خرمای بم بهترین خرمای دنیا میلیون‌ها تن مرکبات باغات جیرفت مشهور به هندوستان کوچک و زیره مشهور و جانی کرمان گلاب محمدی ناب لاله‌زار که پرده خانه کعبه را معطر می‌کند. و .... اما کدام فکر اقتصادی کشور و استان موجب شده است بیش از هشتاد درصد مردم این دیار که عمدتا از کشاورزان و کارگران محروم و فقیر هستند، در فقر و فلاکت و بدبختی زندگی کنند.

آیا آنان که در سال‌های پرفشار سیاسی و اقتصادی بر مسند قدرت بودند و موسسات مالی و پولی و مسی و طلایی شستایی و پسته‌ای و ایرانی و .... برای خود و دوستان تاجر و دلال بازاری داخلی و خارجی ساختند و می‌سازند و بر مسند کرسی‌های سبز تکیه می‌زنند؛ موجب این همه دستاورد اقتصادی شده‌اند که ارزش پولی ملی را به پایین‌ترین آن در طول تاریخ رسانیده‌اند یا کارگران و فقرا؟ جدا چه شده است که شتر را رها کرده و دنبال مهارش هستند؟

امروز استیضاح علی ربیعی این افتخار دیرینه کارگران در حقیقت استیضاح تاریخ کارگری کشور جمهوری اسلامی ایران است. کارگران چیزی ندارند که از دست بدهند.

این تذهبون؟ این فریاد قرآنی را بشنوید و از گذشتگان پند بگیرید. این فریاد امام مستضعفان را در سال‌های ابتدای انقلاب خطاب به مجلسیون را به یاد آورید و در افکار خود و همفکرانتان تجدیدنظر کنید که فردا دیر است.

یا علی، یا زهرا، یا حسین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز