خبرگزاری کار ایران

ازسوی تشکل‌های کارگری؛

درخواست برگزاری راهپیمایی کارگران تسلیم وزارت کشور شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۸۰۲

تشکل‌های کارگری درخواست مجوز برگزاری راهپیمایی کارگران به‌سوی مجلس شورای اسلامی را روز گذشته تسلیم وزارت کشور کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تشکل‌های کارگری در نامه‌های جداگانه‌ای به معاونت سیاسی وزارت کشور با اشاره به دست‌اندازی به حق بیمه کارگران و همچنین در مخالفت با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرده‌اند: در مقابل تعرض به اموال کارگران و هجمه به عزت و حیثیت جامعه کارگری سکوت نخواهیم کرد.

این تشکل‌ها از معاونت سیاسی وزارت کشور خواسته‌اند با راهپیمایی کارگران از خانه کارگر به سمت میدان بهارستان و تجمع در برابر مجلس شورای اسلامی در روز سه‌شنبه هفته جاری (22 اسفند ماه) مصادف با انجام استیضاح علی ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) موافقت کند.

لازم به ذکر است که تشکل‌های کارگری سراسر کشور نیز طی فراخوانی به اعضای خود، از آنان خواسته‌اند تا ضمن حضور در تهران و حضور در راهپیمایی کارگران تهرانی، مراتب اعتراض خود نسبت به دست‌اندازی به اموال کارگران و مخالفت با استیضاح وزیر کار را اعلام و به طراحان استیضاح یادآوری نمایند که جامعه کارگری اقدامات و تحرکات ضدکارگری برخی نمایندگان را زیر نظر دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز