خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

استیضاح وزیر کار یعنی مخفی‌کاری و سرپوش گذاشتن بر بحران‌ها/نمایندگان به صیانت از حقوق اساسی متعهد شده‌اند نه برکناری دومینووار وزرا

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۰۰۴

عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران گفت: استیضاح وزیر کار این سیگنال را به مردم مخابره می‌کند که مجلس در یکی از حساس‌ترین برهه‌های‌ تاریخ اجتماعی و اقتصادی ایرانیان به فکر سیاسی‌کاری، مخفی‌کاری و سرپوش گذاشتن بر بحران‌هاست.

محمدرضا فرزعلیان (عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، از سطحی‌نگری بهارستان‌نشینان نسبت به عملکرد وزرا و رئیس‌جمهوری انتقاد کرد و گفت: استیضاح وزیر کار این سیگنال را به مردم مخابره می‌کند که مجلس در یکی از حساس‌ترین برهه‌های‌ تاریخ اجتماعی و اقتصادی ایرانیان به فکر سیاسی‌کاری،  مخفی‌کاری و سرپوش گذاشتن بر بحران‌هاست.

وی افزود: تاریخ می‌گوید سیاست جای کسانی که از پذیرش مسئولیت‌های خود فرار می‌کنند نیست؛ با این حال در ایران سیاست‌مداران با کنار گذاشتن عقل و خرد جمعی، زمین و زمان را سر یک نفر خراب می‌کنند تا بگویند که کم‌کاری‌های ما به گردن توست.

عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران با تاکید بر اینکه حالا نوبت به ربیعی رسیده است تا او را به مسلخ ببرند و بی‌عرضه و بی‌کفایت نشانش دهند، گفت: مخالفان وزیر کار و رفاه در مجلس از خود نمی‌پرسند که حضورشان در ساختار قدرت چه دستاوردی برای مردم داشته است؟ آنها حتی لحظه‌ای فکر نمی‌کنند که به صیانت از حقوق اساسی ملت متعهد شده‌اند نه برکناری دومینووار وزرا و بی‌کفایت نشان دادن آنها.

رئیس محور غرب کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران افزود: البته آنها می‌گویند چون ما می‌خواهیم وزیری را به زیر بکشیم پس داریم از قانون اطاعت می‌کنیم اما همان قانون به آنها امر کرده است که در مقابل ظلم، تضییع بیت‌المال و ثروت‌اندوزی‌های نامشروع سکوت نکنند. با این حال آنها همه کار می‌کنند جز عمل به قانون و جز عمل به مسئولیت‌‌ها و تکالیف خودشان.

فرزعلیان با بیان اینکه قرار نیست وزارتخانه‌ها حوزه استحفاظی نمایندگان شوند، گفت: باج‌خواهی و عوام‌فریبی هم حدی دارد، ما نباید وزرا را یک به یک به مجلس بخوانیم تا پاسخگوی کارهای نکرده خود باشیم. نباید آبروی کسی را به خاطر اعمال ناصواب خود ببریم.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز