خبرگزاری کار ایران

تشکل‌‌های کارگری استان لرستان:

طرح استیضاح وزیر کار بوی باج‌خواهی می‌دهد/حمایت کارگران را از دست می‌دهید

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۰۴

تشکل‌‌های کارگری استان لرستان با ارسال نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند که طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوی باج‌خواهی می‌دهد و باید متوقف شود.

به گزارش ایلنا، تشکل‌‌های کارگری استان لرستان با ارسال نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند که طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوی باج‌خواهی می‌دهد و باید متوقف شود.

تشکل‌های کارگری استان لرستان در ابتدای نامه خود تاکید کرده‌اند که باتوجه به شرایط کشور، استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مصلحت کشور نیست لذا از نمایندگان می‌خواهیم که طرح فوق را کم لم یکن کنند؛ در غیر این صورت حمایت جامعه کارگری از آنها در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی حمایت نمی‌کنند و حمایت آنها را از دست می‌دهند.

تشکل‌‌های کارگری استان لرستان در ادامه به تشریح دلایل حمایت خود از «علی ربیعی» پرداخته و آورده‌اند: اول اینکه ربیعی وزیری از جنس بدنه جامعه کارگری است. دوم مواضع وی در این مدت در جهت حفظ استقلال و یکپارچگی سازمان تامین اجتماعی است. سوم اینکه خدمات حمایتی از کارگران نظیر بیمه کارگران ساختمانی را توسعه داده است. چهارم اینکه از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در اصل سه‌جانبه‌گرایی حمایت کرده است و سرآخر اینکه باتوجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرارداریم، مطالبه اصلی کارگران افزایش معقولانه حداقل مزد است و تغییر وزیر کار در شرایط فعلی به صلاح منافع جمعی کارگران نیست.

تشکل‌‌های کارگری استان لرستان در پایان نامه خود تاکید کرده‌اند که نمایندگان باید از طرح استیضاح صرف‌نظر نموده و با مخالفت جدی خود با آن، جامعه کارگری را حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز