خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی:

توسعه و ترویج سه‌جانبه‌گرایی با گفتمان اجتماعی محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۰۰

مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی گفت: با همدلی، هم‌افزایی و گفتمان اجتماعی، می‌توان به اصل سه‌جانبه‌گرایی رسیده و با این اصل به اهداف شعار سال که همان حمایت از تولید و کالای ایرانی است، دست خواهیم یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی با هیات مدیره و نمایندگان کانون سراسری انجمن‌های صنفی کارگری، اساتید حق‌التدریس دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور برگزار شد.

در این جلسه عملکرد و مشکلات پیش‌روی انجمن‌های صنفی حق‌التدریس در استان‌های مختلف کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرزاد یوسفی (مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی) در ابتدای این نشست، استراتژی اداره کل را بر محور حمایت از تشکل‌ها، اتحاد و یکپارچگی بین تشکل‌های صنفی کارگری و قدرتمند شدن آنها بیان و تاکید کرد: این اتحاد منجر به هم‌افزایی تشکل‌های کارگری شده و صدای گویای آنها را در جهت پیشرفت و توسعه منافع صنفی خود به دولت خواهد رساند.

وی اظهار داشت: از این تشکل صنفی کارگری که افراد تحصیل کرده درآن عضو می‌باشند، می‌توان از ظرفیت‌ها و پتانسیل اساتید حق‌التدریس در زمینه ارتقاء سطح علمی و مهارتی اعضای تشکل‌های  کارگری در جهت پیشرفت و توسعه تشکل در زمینه آموزش به کارگران نهایت استفاده را کرد.

یوسفی به هیات مدیره و نمایندگان کانون سراسری انجمن‌های صنفی کارگری، اساتید حق‌التدریس دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور نوید داد که این اداره کل آمادگی این را دارد که کمک‌های لازم در زمینه برقراری ارتباط با مرکز تحقیقات، تعلیمات و حفاظت فنی و بهداشت کار، موسسه کار و تامین اجتماعی، مرکز آموزش خانه کارگر  و سایر مراکزی که می‌توانند در زمینه آموزش به کارگران مساعدت داشته باشند، ارائه دهد.

در این جلسه همچنین پیشنهادات و راهکارهای برون‌رفت از مشکلات پیش‌روی کانون و انجمن‌های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان نمایندگان انجمن‌های صنفی استان‌ها از حمایت‌های مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی برای تشکیل کانون سراسری، تقدیر و تشکر کرده و خواستار برقراری ارتباط مستمر در جلسات آتی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز