خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان اردبیل:

استانداردسازی محصولات تولیدی در صادرات استان از اهمیت بالایی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۱۰۹

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: استانداردسازی محصولات تولیدی در صاردات استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در دیدار با فرماندار شهرستان بیله سوار به اهمیت استاندارد سازی کالا وخدمات در سال "حمایت از کالای ایرانی "  اشاره کرد.
 
مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: استاندارد در دنیای امروز از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از اولویت‌های مهم وبرنامه ریزی‌های دولت به خصوص در صادرات و واردات کالا و حمایت از بخش خصوصی و تولیدات داخلی با استفاده عمومی از تولیدات ایرانی در سال "حمایت از تولیدی کالای ایرانی" استانداردسازی کالا است.

علایی در مورد اهمیت استاندارد باسکول های شهرستان بیله سوار افزود: شهرستان بیله سوار و در کل دشت مغان به دلیل وجود منابع غنی کشاورزی وبرداشت محصول در فصول مختلف سال، بایستی باسکول های ثابت همکف استاندارد لازمه را داشته باشند تا کشاورزان عزیز در موقع فروش محصولات از بابت صحت توزین محصولات خود اطمینان داشته و با اعتماد به فروش محصول خود به پردازند. 

وی در ادامه برای حمایت بیشتر از تولیدات داخل استان گفت: از فرماندار شهرستان بیله سوار تقاضا می‌شود در جلسات شورای اداری این شهرستان مطرح کند که در مراسم و مناسبت های مختلف، از تولیدات محصولات داخل شهرستان و استان استفاده کنند و نیز در شورای اداری شهرستان مصوب کنند که در پروژهای عمرانی نیز از مصالح ساختمانی استاندارد شده استانی در ساخت ساز بناها و ساختمان‌ها بکار گیرند. 

علایی به منظور حفظ سلامت وایمنی شهروندان به استاندارد سازی جایگاه های CNG اشاره کرد و توجه ویژه به استاندارد بودن جایگاه های CNG شهرستان بیله سوار را یاد آور شدند . 

مدیر کل استاندارد خاطرنشان کرد: از زمانی که فعالیت گمرک بیله سوار 24 ساعته شده است، اداره کل استاندارد استان به جد این موضوع را در یکی از اولویت کاری خود قرار داده و با همکاران نمایندگی این اداره کل در شهرستان بیله سوار وظایف مربوط به این موضوع را دنبال می کنند. 

حسن قبادی  فرماندار بیله سوار نیز گفت: رعایت استانداردها در کلیه مراحل زندگی مهم بوده و  مدیران واحد های تولیدی شهرستان بیله سوار بایستی تولید محصولات باکیفیت وبر مبنای استاندارد را در روند کاری خود قراردهند. 

وی در مورد تبدیل نمایندگی استاندارد بیله سوار به اداره افزود: نمایندگی استاندارد بیله سوار به دلیل اینکه سه شهر از دشت مغان را تحت پوشش خود قرار داده ، بنابراین پتانسیل تبدیل نمایندگی به اداره را دارد وامیدوارم در آینده در برنامه اداره کل استاندارد استان  قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز