خبرگزاری کار ایران

مسئولان به فضای کارگری کاشان رسیدگی کنند/دو هزار واحد ریسندگی در آستانه تعطیلی

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۲۹۳

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: نبض کارگران صنایع ریسندگی و بافندگی کاشان کند می‌زند.

به گزارش ایلنا، «سیدجواد ساداتی نژاد» با اشاره به شرایط بحرانی صنایع کاشان حضور فوری استاندار اصفهان به شهرهای کاشان و آران و بیدگل را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: فضای کارگری در کاشان اورژانسی شده است و اگر به آنها رسیدگی نشود همه در آستانه تعطیلی پیش می‌رود.

وی افزود: ۶۰ هزار کارگر کاشانی و حدود دو هزار تولیدکننده ریسندگی و بافندگی در این منطقه در انتظار رسیدگی فوری به مشکلاتشان و رفع تعطیلی کارخانجات خود هستند.

ساداتی نژاد، با توجه به نوسانات بازار ارز و شرایط حساس و خطیر کاهش تولیدات نساجی و فرش ماشینی در کاشان بدنبال کاهش نقدینگی برای تامین مواد اولیه گفت: اکنون این خطوط تولید شرایط لازم برای تأمین الیاف ندارند و در تأمین الیاف برای تهیه نخ از نظر مالی دچار مشکل شدند و در بحران تعطیلی و توقف تولید و بیکاری کارگران خود هستند.

وی، با توجه به نوسانات بازار ارز و شرایط حساس و خطیر کاهش تولیدات نساجی و فرش ماشینی در کاشان بدنبال کاهش نقدینگی برای تامین مواد اولیه گفت: وزرای کار، اقتصاد و صنعت باید جلسه اضطراری برای رفع این مشکل تشکیل دهند.

ساداتی نژاد با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی وحدت و همدلی سه قوا را راه برون‌رفت مشکلات دانست و اظهار کرد: از دولت انتظار می‌رود در جنگ اقتصادی با دشمن از قوی‌ترین، باهوش‌ترین، مقتدرترین، با ایده‌ترین و خلاق‌ترین نخبگان کشور در حوزه‌های اجرا، مدیریت و مشاوره کمک بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید درعرصه جنگ اقتصادی اقتدار خودش را نشان دهد و با ارائه یک برنامه منسجم و گفتگوی صریح و شفاف و رو در رو با مردم و اطلاع‌رسانی و آموزش به مردم بتوان با جنگ روانی و اقتصادی دشمن مقابله کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز