خبرگزاری کار ایران

فعالیت تولیدی دوچرخه‌سازی قوچان دوباره متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۷۷۰

دادستان قوچان دستور تعطیلی موقت خطوط تولیدی کارخانه دوچرخه‌سازی قوچان را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، علی آذری در حاشیه بازدید از کارخانه دوچرخه‌سازی قوچان گفت: این کارخانه به علت وجود برخی نقایص از قبیل استفاده از کارگران فاقد تخصص و عدم انعقاد قرارداد با این افراد، تا زمان رفع نقص تعطیل شده است.

وی افزود: هم‌اکنون تعداد بسیاری از کارگران سابق این کارخانه ناراضی هستند و قرار نیست کارگران جدید هم به این تعداد افزوده شوند.

وی اظهار کرد: وکیل کارخانه موظف به تعیین قرارداد و مشخص شدن میزان حقوق و بیمه برای کارگران جدید است.

دادستان قوچان ادامه داد: یکی از تعهدات کتبی مدیرعامل این کارخانه در آخرین بازدید مسئولین، تعیین مدیر اجرایی و استفاده از نیروهای متخصص با تایید مسئولین شهرستان بود که این تعهد عملی نشده است.

وی با بیان اینکه فردی در این کارخانه با راه‌اندازی واحد مونتاژ به صورت خودسرانه مدعی احیای کارخانه شده است، گفت: این کارخانه راه نیفتاده بلکه واحد مونتاژ آن با ۲۵ کارگر تازه کار به صورت نیمه کاره در حال فعالیت است.

وی افزود: هم اکنون واحد مونتاژ نیز به صورت موقت تعطیل شد تا مدیرعامل کارخانه به تعهدات کتبی خود جامه عمل پوشانده و وضعیت قرارداد و حقوق کارگران را مشخص نماید.

کارخانه دوچرخه‌سازی قوچان که در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده بود، به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی اسفند سال ۱۳۹۵ تعطیل شد.

کارخانه مزبور که اوایل هفته جاری رفع پلمب شده بود، امروز توسط دادستانی قوچان به دلیل وجود برخی نقایص و عملی نشدن تعهدات مدیرعامل دوباره تعطیل شد.

شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در ۱۳۷ کیلومتری مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز