خبرگزاری کار ایران

در کمیته حقوقی کانون شوراهای تهران مطرح شد؛

درخواست از دیوان عدالت برای ابطال نامه رئیس‌جمهور/بخش درمان تامین اجتماعی نباید منفک شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۹۳۹

در جلسه روز گذشته کمیته حقوقی کانون تهران، درخواست از دیوان عدالت برای ابطال نامه رئیس‌جمهور مصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیته حقوقی کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران در چهارمین جلسه خود در روز چهارشنبه (نهم خرداد) اقداماتی را در جهت ابطال نامه اخیر رئیس‌جمهور تصویب و در دستور کار قرار داد.

رئیس‌جمهور در نامه بیست و دوم اردیبهشت، کارفرمایان را الزام کرد در جهت اجرای بند «ز» تبصره هفت قانون بودجه، سهم درمانِ بیمه را جداگانه به حساب خزانه دولت واریز کنند. حسین حبیبی (دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران) مصوبات کمیته حقوقی را در راستای مخالفت با این نامه دانست و گفت: در کمیته حقوقی مصوب شد دادخواستی جهت ابطال نامه ۱۷۶۵۶ رئیس‌جمهور از طرف کانون شوراهای اسلامی کار استان تهرات خطاب به دیوان عدالت اداری تنظیم و ارسال شود و همچنین مقرر شد کلیه اعضای کمیته حقوقی نیز جداگانه و انفرادی اقدام به تهیه دادخواست جهت ابطال نامه نمایند و آن را به دیوان عدالت تحویل دهند.

وی ادامه داد: همچنین مقررشد کلیه اعضای کمیته حقوقی کانون به فوریت نظرات خود را در خصوص تهیه طرح و ارسال آن به مجلس شورای اسلامی تا ۲۰ خرداد جهت ابطال بند " و" تبصره ۷ قانون بودجه که سازمان تامین اجتماعی را مکلف می نماید سهم درمان رابه حساب خزانه‌داری کل کشور واریز نماید، ارائه دهند.

در روزهای گذشته ابلاغ رئیس‌جمهور برای جداسازی بخش درمان و دور زدن تامین اجتماعی با انتقادات بسیاری مواجه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز