خبرگزاری کار ایران

تجمع مستمری‌بگیران مقابل اداره کل تامین اجتماعی لرستان/کجاست وعده اجرای قانون همسان‌سازی؟

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۹۴۹

جمعی از مستمری‌بگیران استان لرستان حوالی ظهر امروز مقابل ساختمان اداره کل سازمان تامین اجتماعی در شهرستان خرم آباد تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از مستمری‌بگیران استان لرستان حوالی ظهر امروز (5 خرداد ماه) مقابل ساختمان اداره کل سازمان تامین اجتماعی در شهرستان خرم آباد تجمع کردند.

تعدادی از حاضران در تجمع گفتند: پرداخت مستمری‌ها به روال گذشته نیست و با تاخیر واریز می‌شود. این در شرایطی است که ما باید بخشی از دریافتی‌های خود را برای پرداخت اقساط وام‌های خود کنار بگذاریم. بانک به این کار ندارد که سازمان تامین اجتماعی چه زمانی مستمری‌ها را واریز می‌کند و پولش را می‌خواهد.

معترضان با بیان اینکه تاخیر در واریز مستمری؛ برنامه‌ریزی‌های زندگی آنان و اعضای خانواده‌هایشان را برهم ریخته است، گفت: وقتی برنامه‌ای می‌ریزیم که با پولمان کاری انجام دهیم، باید راس زمان مقرر مستمری خود را دریافت کنیم نه اینکه ۴ یا ۵ روز بعد. البته ما این نگرانی را داریم که از ماه‌های آینده تاخیر در واریز مستمری‌‌ها بیشتر هم بشود از همین رو از سازمان تامین اجتماعی انتظار شفاف‌سازی داریم.

مستمری‌بگیران لرستانی معترض در ادامه یکی دیگر از مطالبات خود را همسان‌سازی حقوق بازنشستگان عنوان کردند و افزودند: همین حالا بیشتر بازنشستگان زیر ۲ میلیون تومان مستمری می‌گیرند. پس کجاست وعده اجرای همسان‌سازی که قانونش در مجلس تصویب شده است؟!

آنها افزودند: در تجمع امروز خوهان ملاقات با مدیرکل تامین اجتماعی استان بودیم که ایشان نیامدند و قرر شد فردا پس از برگزاری یک نوبت تجمع دیگر؛ با وی ملاقات کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز