خبرگزاری کار ایران

در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی مطرح شد؛

تکریم بیمه‌شدگان و بازنشستگان از مهمترین اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی‌ است

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۰۵۱

معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: تکریم بیمه‌شدگان و بازنشستگان از مهمترین اولویت‌های این سازمان است.

به گزارش ایلنا، «قائم موهبتی» در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی در تهران که به منظور تبیین برنامه های سال ٩٧ و تبادل موافقت نامه‌های برنامه و بودجه سال جاری استان‌ها برگزار می‌شود، افزود: مدیران ستاد و استان‌ها به واحدهای اجرایی سرکشی کنند و از وضعیت خدمت‌رسانی به مردم آگاه شوند و نظرات مردم را بشنوند.

وی با بیان اینکه برای بهبود رویه‌ها و تسهیل امور مردم پیگیری بیشتری داشته باشیم، اظهار داشت: از کاستی‌های احتمالی آگاه باشیم و برای بهسازی امور و ارتقای خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران و کارفرمایان تلاش کنیم.

 موهبتی با اشاره به اینکه این همایش به مدت دو روز برگزار می‌شود و امیدواریم به اهداف تبیین شده برسیم، گفت: برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی برای سال ۹۷ در این همایش تشریح خواهد شد و همراستایی و همسویی استانها در این همایش پیگیری می‌شود.

وی گفت:  ٧۶برنامه عملیاتی سازمان تامین اجتماعی مربوط به حوزه معاونت امور استانهای این سازمان است.

معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی افزود: پنل‌های تخصصی درمانی و بیمه‌ای در این همایش برگزار خواهد شد و در روز دوم همایش نیز پنل عمومی برگزار و به پرسش‌های مدیران استانی پاسخ داده می‌شود.

وی اظهار داشت: در پایان همایش نیز موافقت‌نامه‌های برنامه و بودجه سال جاری سازمان تامین اجتماعی مبادله می شود.

«رضا راعی» قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هم گفت: موفقیت این سازمان در سالهای اخیر ناشی از وجود اشراف تیم مدیریتی سازمان در حوزه های تخصصی و همراهی و همدلی کارکنان آن است.

وی به موضوع رهبری و مدیریت نیز اشاره کرد و گفت: رهبری با مدیریت متفاوت است و رهبری به ذات و شخصیت افراد مربوط است .رهبری با نفوذ بر افراد ممکن است و افراد با دل و جان با رهبر خود همراه هستند.

 راعی اظهار داشت: قدرت و مدیریت اگر توام با رهبری نباشد منجر به ایجاد مقاومت در افراد می‌شود. رهبری منجر به ایجاد سازگاری می‌شود اما مدیریت فاقد این ویژگی است.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مدیران این سازمان باید در حوزه کاری خود دارای دانش و تخصص به روز باشند تا توان مدیریتی خود را حفظ کنند. اثر تخصص خود را با کاری که انجام می دهند، نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در شرایط  دشوار اقتصادی برنامه‌های خود را محقق کند، افزود: مدیران این سازمان برای ایجاد انگیزه بیشتر در همکاران تلاش کنند و همراهی کارکنان را بدست آورند و نفوذ خود را در بین کارکنان افزایش دهند.

 راعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در سال‌های اخیر از دوره‌های توام با ثبات مدیریت را سپری می‌کند، اظهار داشت: امسال با وجود شرایط سخت کشور عملکرد سازمان تامین اجتماعی نسبت به گذشته بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز