خبرگزاری کار ایران

بازگشت به کار تعدیلی‌های فاز ۱۹ پارس جنوبی/پیگیری‌‌ها و رایزنی‌ها نتیجه داد

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۵۹۶

هشتاد نفر از کارگران فاز ۱۹ پارس جنوبی که از ابتدای سال جاری بیکار شده بودند، در روزهای گذشته به سر کار بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «خبر خوب» برای پیمانکاری‌های پارس جنوبی و به خصوص آنها که در فاز ۱۹ (پالایشگاه دهم) مشغول به کار هستند، بازگشت به کار ۸۰ کارگری‌ست که از ابتدای سال جاری بیکار شده بودند.

این کارگران که از نیروهای پیمانکاریِ حراست فاز ۱۹ بودند، با خاتمه قرارداد در اسفند ماه گذشته بیکار شدند. آنها از ابتدای سال برای بازگشت به کار تلاش‌های بسیاری صورت دادند؛ از نامه‌نگاری و استمداد از نمایندگان مجلس گرفته تا مراجعه حضوری به دفتر مدیریت مناطق آزاد.

در نهایت این پیگیری‌ها نتیجه داد و حراستی‌های فاز ۱۹ هفته گذشته دو مرتبه شاغل شدند و به سر کار قبلی خود بازگشتند.

در این میان، رایزنی‌ها و پیگیری‌های سکینه الماسی (نماینده مردم دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی) را نمی‌توان نادیده گرفت. یکی از این کارگرانِ بازگشتی می‌گوید: نماینده مجلس و برخی از مقامات محلی، برای بازگشت به کار ما خیلی تلاش کردند و صدای ما را به گوش مقامات وزارت نفت که کارفرمای مادر همه ماست، رساندند که این جای قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: البته در حال حاضر با ما قرارداد دو ماهه بسته‌اند و قرار است آخر خرداد دوباره تعیین تکلیف شویم؛ البته قول داده‌اند که حتی اگر در نگهبانی و حراست برای ما ۸۰ نفر کاری نباشد، ما را به بخش‌های دیگرِ پالایشگاه دهم منتقل کنند.

پالایشگاه دهم پارس جنوبی در فاز ۱۹ در شهرستان کنگان واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز