خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۰۸۶

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، طی حکمی علیرضا حاتم‌زاده را به سمت معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، سلیمان پاک سرشت (معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور) طی حکمی «علیرضا حاتم زاده » را به سمت «معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ُای کشور » منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم سلیمان پاک سرشت آمده است:

 نظر به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند درحوزه ی آموزش های مهارتی و باور جدی به نقش سرمایه‌های انسانی و ارتقای مهارت نیروی کار در توسعه‌ی پایدار کشور، بدین وسیله جنابعالی را به موجب این حکم به سمت معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشورُ منصوب می‌نمایم. برکسی پوشیده نیست که اهمیت سرمایه و ثروت مهارتی در دنیای امروز در حال افزایش است و مهم ترین ابزار پیونددهنده‌ی نسلهای مختلف برای ایفای نقشی پایدار در مسیر توسعه‌ی کشور، توانمندی‌های مهارتی است. حال که فرصت خدمت در این جایگاه سازمانی مهم را برای خدمت به ایران اسلامی یافته‌اید، انتظار دارم تمام دانش، تجربه، توان و هم خود را خالصانه صرف اصلاح مدیریت این حوزه‌ی سازمانی در راستای ارائه‌ی آموزش‌هایی هدفمند، فعالانه و اثربخش کنید. محورهای زیر براساس اسناد بالادستی حوزه‌های آموزش، اشتغال و اقتصاد مقاومتی، برنامه های دولت تدبیر و امید، چالش‌های اساسی فراروی کشور درحوزه‌های بیکاری و فقر، شرایط حاکم بر وضعیت مهارت‌آموزی درکشور و وضعیت امور در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ی، به عنوان رویکرد و برنامه‌های اولویت‌دار تعیین شده و لازم است با تکیه بر اصل شایسته‌گزینی و استفاده از نیروهای توانمند و کارشناس، برنامه‌ها و اقدامات اجرایی خود و آن معاونت را در راستای تحقق آنها هدایت کرده و گزارش مکتوب نتایج اقدامات انجام گرفته در هر یک از این محورهای مورد اشاره، در پایان هر سال در اختیار اینجانب قرار گیرد.

در بخش پایانی از این حکم آمده است: امید است با توکل به ایزد منان، تاکید بر اصل شایسته‌سالاری و جلب مشارکت منابع انسانی، رعایت امانت در سپردن مسئولیت‌ها و تدبیر در انجام امور بتوانید در بهبود و ارتقای سرمایه مهارتی کشور و رفع موانع پیش رو موفق باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز