خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران شهرداری یاسوج مقابل ساختمان شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۱۳۳

گروهی از کارگران پیمانی فضای سبز شهرداری یاسوج، صبح امروز در اعتراض به چند ماه از معوقات مزدی خود مقابل ساختمان شورای اسلامی این شهر تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، کارگران پیمانی فضای سبز شهرداری که در سازمان پارک‌ها و فضای سبز  شهرداری یاسوج مشغول به کار هستند، صبح امروز (۲۶ بهمن ماه) در اعتراض به چند ماه معوقات مزدی خود مقابل ساختمان شورای شهر تجمع کردند.

از قرار معلوم مطالبات مزدی این کارگران از تیر ماه سال جاری پرداخت نشده و آنها چندین ماه مطالبات مزدی سال ۹۲ را نیز طلبکاراند.

این کارگران می‌گویند: پرداخت حق بیمه ما از سال ۹۲ با مشکل روبرو است به گونه‌ای که در برخی ماه‌های سال دفترچه‌های درمانی کارگران فضای سبز تمدید نشده است.

به گفته این گروه از کارگران؛ هریک از همکاران آنها (از سال ۹۲ تاکنون) رقمی حدود ۲۰ میلیون تومان از شهرداری طلبکار هستند. چندین شهردار روی کار آمده در یاسوج نیز مطالبات مزدی کارگران را پیگیری نکرده‌اند.

مطالبات کارگران را پیگیری می‌کنیم

نستهن مقدم (شهردار یاسوج) گفته است: مطالبات کارگران یک مطالبه معوق سنواتی است که از سال ۹۲ ازسوی شرکت‌های پیمانکاری به تاخیر افتاده است.

به گفته وی؛ کارگران باید مطالباتشان را از طریق اداره کار پیگیری کنند و و مرجع بالادستی کارگران، شورای شهر نیست.

او با بیان اینکه قطعا مطالبات کارگران را پیگیری می‌کنیم، اطمینان داده که شهرداری یاسوج تمام تلاش خود را برای محققق شدن پرداخت مطالبات معوقه کارگران انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز