خبرگزاری کار ایران

رضا صالحی:

یک ماه است کاشی اصفهان تعطیل است/باوجود وعده‌ها مشکلمان حل نشد

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۸۰۴

رئیس شورای اسلامی کار کارخانه کاشی اصفهان از تعطیلی این واحد تولیدی و عدم تامین اعتبار خبر داد.

رضا صالحی (رئیس شورای اسلامی کار کارخانه کاشی اصفهان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه برای پیگیری مشکل 350 کارگر کاشی اصفهان، امروز به استانداری مراجعه کرده‌ایم، گفت: از حدود یک ماه پیش تولید متوقف شده و وعده‌های مسئولان نیز به سرانجام نرسیده‌ است.

وی با اشاره به جلسه دو هفته قبل در استانداری اصفهان گفت: در این جلسه مقرر شده بود تا دوشنبه گذشته، سهامدار و سرمایه‌گذار جدید کارخانه، به این واحد تولیدی جهت پرداخت معوقات کارگران، نقدینگی تزریق کنند که این اتفاق نیفتاد و در عمل، هیچیک از مصوبات جلسه اجرایی نشد.

صالحی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا یک ماه پیش کارخانه مدیرعامل نداشت ولی شورای اسلامی کار به کمک کارگران، کارخانه را مدیریت کرد و تولید را ادامه داد. در نهایت یک ماه پیش، تولید به طور کامل متوقف شد و دیگر نتوانستیم به دلیل کمبود بودجه و عدم حمایت، ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: بارها به مقامات استانی مراجعه کرده‌ایم اما هیچ پاسخی نگرفته‌ایم. 350 کارگر، ماه‌ها مطالبات مزدی پرداخت نشده دارند و وعده‌هایی که داده‌اند، اجرایی نشده‌است. به عنوان اعضای شورای اسلامی کار کارخانه دیگر نمی‌دانیم به کجا مراجعه کنیم و چطور راهی برای برون‌رفت از این اوضاع بیابیم.

مغزی (رئیس اداره کار نجف‌آباد اصفهان) در ارتباط با وضعیت این کارگران به خبرنگار ایلنا گفت: پیگیر مشکل کارگران کاشی اصفهان هستیم و امیدواریم باوجود سرمایه‌گذار جدید، مصوبات استانی در ارتباط با این واحد تولیدی هرچه سریعتر عملیاتی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز