خبرگزاری کار ایران

شورای اسلامی کارِ کارخانه کاشی اصفهان:

کاشی فروختیم؛ کاشی اصفهان را راه انداختیم/ مدیرعاملی بیاید که «آورده» داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۸۴۳

اعضای شورای اسلامی کار کارخانه اصفهان از راه‌اندازی کارخانه بدون مدیرعامل و پرداخت بخشی از معوقات کارگران خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران کارخانه کاشی اصفهان از سال گذشته ده ماه معوقات مزدی پرداخت نشده دارند؛ معوقاتی که با تعطیلی کارخانه و خوابیدن خط‌های تولید پرداخت نشد.

حالا شورای اسلامی کار این کارخانه می‌گوید: خودِ شورا با همکاری کارگران؛ سه خط از چهار خط تولید این کارخانه را  در شرایطی که کارخانه مدیرعامل ندارد، راه‌اندازی کرده‌است.

اعضای شورا می‌گویند: با فروختن کاشی مواد اولیه خریدیم و چهاردهم فروردین قفل تعطیلی را شکستیم؛ در این مدت با فروش محصولات توانستیم دستمزد فروردین و اردیبهشت کارگران را بپردازیم؛ اما مطالبات سال گذشته همچنان پابرجاست و پرداخت نشده.

یکی از اعضای شورا با بیان این که کارخانه مدیرعامل ندارد، ولی چرخش می‌چرخد؛ می‌گوید: اگر قرار است مدیرعاملی بیاید که مشکلات را حل نکند و آورده‌ای برای پرداخت مطالبات کارگران به همراه نداشته باشد، بهتر است که به کارخانه نیاید؛ چرا که مدیریت این کارخانه نیازمند نقدینگی است، وگرنه همت کارگران توانسته خطوط تولید را فعال کند.

به گفته این نمایندگان کارگران، قرار است هجدهم ماه جاری سهامداران مجمع برگزار کنند و در آن مجمع، مدیرعامل جدید را انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز