خبرگزاری کار ایران

جمعی از کارگران شهرداری مریوان:

از مسئولان می‌خواهیم قبل از پایان سال، مطالبات ما را بپردازند

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۶۶۷

جمعی از کارگران مریوان خواستار پرداخت معوقات مزدی خود قبل از پایان سال شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران شهرداری مریوان در تماس با ایلنا از عدم پرداخت معوقات مزدی خود انتقاد کردند و گفتند: دغدغه‌های شهردار جدید و کمبود بودجه را درک می‌کنیم؛ ولی ما کارگران چه گناهی مرتکب شده‌ایم که باید بار مشکلات بر دوش ما باشد و تاوان ندانم‌کاری‌های مدیران قبلی را بپردازیم.

این کارگران با بیان اینکه بارها مسئولان تاکید کرده‌اند باید مزد کارگر را پیش از آن که عرق جبینش خشک شود؛ پرداخت، افزودند: ماه‌ها مزد عقب‌افتاده داریم، حتی مزایای شش ماه دوم سال گذشته را نیز دریافت نکرده‌ایم.

نگرانی این کارگران علاوه بر تاخیرهای طولانی، بابت بی‌پولی شب عید و پایان سال است و می‌گویند: ضمن قدردانی از شهردار جدید مریوان که اولویت دغدغه‌هایش، مطالبات کارگران است، از همه مقامات و مسئولان می‌خواهیم قبل از پایان سال، مطالبات مزدی ما را بپردازند.

یکی از پاکبان‌های مریوانی می‌گوید: در سرمای سخت مریوان، روز و شب به نظافت و خدمت‌رسانی مشغولیم. این عدالت نیست که شب با جیب خالی به خانه برگردیم و حق و حقوقمان را نپردازند.

حدود سیصد کارگر شهرداری مریوان، در هفته‌های گذشته دو ماه از هفت ماه دستمزد عقب‌افتاده خود را دریافت کردند. شهردار مریوان در ارتباط با تاخیر در پرداخت دستمزدها می‌گوید: کمبود بدهی و انباشت مطالبات شهرداری، مربوط به مدیریت قبلی است و تلاش خواهیم کرد در اسرع وقت با تامین نقدینگی، مطالبات کارگران را بپردازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز