خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیات امنای تامین اجتماعی مطرح شد:

اصلاح و ساماندهی بنگاه ها و برون رفت شرکت های خارج از استراتژی

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۳۱۲

اولین جلسه دوره جدید از هیات امنای تامین اجتماعی که ۴ آذرماه با ریاست علی ربیعی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و با حضور محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت، مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و ابوالحسن فیروزآبادی، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، علی اکبرترکان رئیس هیات مدیره شستا و اعضای هیات امنای تامین اجتماعی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، اولین جلسه دوره جدید از هیات امنای تامین اجتماعی که ۴ آذرماه با ریاست علی ربیعی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و با حضور محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت، مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و ابوالحسن فیروزآبادی، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، علی اکبرترکان  رئیس هیات مدیره شستا و اعضای هیات امنای تامین اجتماعی تشکیل شد.

بنابر این گزارش در این جلسه مصوب شد، سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت های خارج از استراتژی تدوینی شان خارج و در سایر شرکت ها سهام آنها به زیر چهل درصد کاهش یابد.

در همین راستا مقرر شد مطابق با لیست تعیین شده از سوی صندوق بازنشستگی و شستا اقدامات لازم در خصوص واگذاری این شرکت ها صورت پذیرد .

گفتنی است سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری مکلف شدند با تشکیل صندوق های ETF (صندوق قابل معامله در بورس) سهام شرکت های سود ده را به این شرکت ها انتقال و سهام این صندوق ها را به بازنشستگان واگذار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز