خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی شرکت تراورس اعلام کرد؛

کمبود نقدینگی علت تاخیر در پرداخت مطالبات/ حق بیمه معوقه پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۶۲۶

به دنبال اجتماع دوروز گذشته کارگران شرکت تراورس لرستان در تهران ، روابط عمومی شرکت خدمات مهندسی خط وابنیه فنی راه آهن (تراورس) به تشریح مطالبات معوقه این کارگران پرداخت.

به گزارش ایلنا، به دنبال اجتماع دوروز گذشته کارگران شرکت تراورس  لرستان در تهران ، روابط عمومی شرکت خدمات مهندسی خط وابنیه فنی راه آهن (تراورس) به تشریح مطالبات معوقه این  کارگران  پرداخت.

بنا براعلان روابط عمومی  شرکت خدمات مهندسی خط وابنیه فنی راه آهن (تراورس) مطالبات معوقه کارگران رسمی  یک ماه و کارگران قراردادی نیز دو ماه به تاخیر افتاده است؛ همچنین  این کارگران یک ماه معوقات اضافه کاری  طلبکارند که به محض تامین مالی به حساب آنها پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه حدودا ۷ هزارو ۳۰۰ کارگر در شرکت تراورس از ناحیه  شمالی کشورسرخس در استان خراسان شمالی تا جنوب در منطقه بندر امام مشغول کارند،  افزود: دستکم ماهانه ۱۴ تا ۱۵ میلیارد تومان نقدینگی برای پرداخت  دستمزد ماهانه این کارگران مورد نیاز است که با شرایط فعلی که همه واحدهای تولیدی وصنعتی  کشوردچار رکود ومشکل نقدینگی هستند به تبع ان شرکت تراورس نیز دچار مشکلاتی است.

روابط عمومی شرکت خدمات مهندسی خط وابنیه فنی راه آهن در ادامه سخنان خود درباره معوقات بیمه کارگران شرکت تراورس گفت: در حال حاضر بیمه مهر ماه کارگران شرکت تراورس به حساب تامین اجتماعی پرداخت شده و هم اکنون دیگر بدهی وجود ندارد.

روابط عمومی شرکت خدمات مهندسی خط وابنیه تراورس در بخش پایانی سخنان خود درباره وضعیت قرار دادهای کارگران نیز تصریح کرد:مدیران شرکت به دنبال راهکار ی برای افزایش مدت قرار داد کارگران از  مدت  یک ماهه کنونی هستند ودر این زمینه جلسات متعددی تشکیل شده و مقدمات وتشریفات قانونی آن نیز فراهم آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز