خبرگزاری کار ایران

کارتن ساز مشهد با ۴۰کارگر تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۲۷۶

منابع خبری در کارخانه «کارتن مشهد» از تعطیلی این واحد تولیدی و بیکاری بیش از ۴۰کارگر این کارخانه خبر می دهند.

به گزارش ایلنا ،منابع کارگری  در این واحد تولیدی گزارش کردند، کارخانه «ایران کارتن مشهد» که در زمینه تولید انواع کارتن ومقواهای بسته بندی در مشهد فعالیت دارد، از اول مهر ماه سال جاری (۹۶) به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده و تمامی کارگران آن  با چندین ماه دستمزد معوقه هم اکنون بیکار شده‌اند.

در این زمینه «حسین متین راد » مدیرعامل کارتن مشهد با تایید این خبر گفته است : از ابتدای مهر کارخانه تعطیل شده است و به جز چند نفر از کارگران واحد انتظامات و حسابداری، کسی در کارخانه حضور ندارد و با تعطیلی کارتن مشهد، پارت کاغذ نیز به عنوان زیرمجموعه این کارخانه تعطیل شده است.

به گفته وی ، با وجود آن که در یک بازه زمانی حدود ۴۰۰ نفر کارگر داشته ایم اما از ابتدای امسال کارکنان کارخانه به حدود ۱۷۰ نفر کاهش پیدا کرد و این اواخر نیز کارکنان شرکت به حدود ۴۰ نفر رسیده بود.

وی می افزاید: کارگران کارخانه از اسفند حقوق نگرفته اند با این حال آن ها را برای دریافت بیمه بیکاری به اداره کار معرفی کرده‌ایم.

وی درادامه می گوید  سال گذشته استاندار خراسان رضوی به صورت سرزده از کارخانه بازدید کرد و در جریان مشکلات ما قرار گرفت و به ما برای همکاری، قول مساعد داد و همه چیز در جلسات و روی کاغذ مساعد بود اما در عمل اتفاقی نیفتاد و حتی یک ریال هم در حمایت از ما پرداخت نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز